بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

٦ساعت تا روشن شدن تکلیف..

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دیشب از فکر نتایج خوابم نبرد..همش اینور اونور شدم حالم درست مث شب کنکور بود با این تفاوت خیلی نگران زود بیدار شدن نبودم 

گوشیمو روشن کردمو و فیلم جب وی مت که دانلود کردم پلی کردم بدون زیرنویس دیدم تا نصفه یخورده خندیدم و خودمو جای دختر دیدم:))) ذهنم که مشغول فیلم شد خاموشش کردم و سه سوت خوابم برد..میخواستم ذهنمو منحرف کرده باشم:) موفقم شدم!

حالا ساعت٦نتایج اعلام میشه براتون ارزوی موفقیت دارم کنکوری ها:) 

خدایا ب حق این روزای عزیز هوامو داشته باش ..سربلندم کن ..لاقل پیش خودم ! نذار حس بدی داشته باشم 

دوروز قبل یهو یادم افتاد سال قبل محرم شمع نذر کرده بودم برا دانشگاه ..نتهام حذف شد و نذرم یادم نبود یهو یادم اومد! 

خدااا میخوام دیگه امسال نذرمو ادا کنم توروخدا 

ناامیدم نکن چشمم ب دستای تو خیره س... 


دوستای خوبم دعامون کنید :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
هانا