بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خریدهای ادامه دار +پ ن ها

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ

دیروز که از خرید برگشتم حالم خیلی بد بود چون برخلاف سری قبل !! فقط تونستم یه کفش و شال بخرم:/  هنوزم یه سری از خریدا مونده  اما واقعا دیگه حوصله ش رو ندارم-__- گاهی وقتا ی سری چیزا رو برای دانشگاهم بر میدارم ... میترسم یه وقت ...دیشب ساعت های اخر که بازار بودیم گردنم شدیدا درد گرفت ..شک ندارم ارتروز گرفتم :( عضلات گردنمم ضعیفه ! وگرنه چه معنی داره با پیاده روی و ی کیف سبک گردنم درد بگیره:/ در حدی که دلت بخواد گردنتو از تنت جدا کنی:/ 

دیشب ب مامان بابا گفتم قبول شدم شدم، نشدم دیگه نمیتونم !! حتی اگه بخوامم گردنم دیگه نمیکشه:(( گردنم پای کنکور از دست رفت:| 

+توی کوتاهی موی جلوی سر خیلی کارم خوبه:)) واقعا راضیم از خودم:))) کلیپای اینستا که سال قبل دیدم خیلی کمکم کرد#_#(مثلن عینک دودیه:دی)

++عاقا ی سری شلوارا هست فقط با یه تی شرت یا تاپ ست میشن نه مانتو :/ موندم چه مانتویی براش بخرم:/

+++دیشب خواب بازیگر هندی رو دیدم باهاش هندی حرف زدم و از پدر بزرگ خدا بیامرزش تعریف کردم اشک تو چشاش جمع شد وقتی بهش گفتم پسرت خیلی شبیه ش هست:)))))  ی بارم خواب دیدم ب یکی از بازیگرای مردشون گفتم دماغت خیلی بزرگه و بهش خندیدم:/ :)))) اصن ی وضعی:)))

+*+*+ فک کنم ی ١٠روز دیگه جوابا میاد:((( خدایا بسه به خدا:/ خوشحالم کن:|

++++ دوست مجازیم چند روز پیش عقدش بود :) اما خب ماجراهای اعصاب خوردکنی داره :/ از قبلش اهل دوستی بود حالا هم نگرانه دوست قبلیش بیاد پیج شوهرش روپیدا کنه و دردسر شه!ً اول سعی کردم کمکش کنم و ب ف پیام دادم که ب دوس قبلیش بگه دست از سرش برداره اما بعدش پشیمون شدم و با خودم گفتم هر کی خربزه میخوره پای لرزشم بشینه ..میخواستی دوست نشی:/ والااا :| منم حوصله دردسر و مدیونی ندارم!! 


++++گشت ارشاد ١رو دیدم باحال بود:)) برم ٢ش رو ببینم😁 بعدا نوشت: عالی بود:)))) ٣شرو هم میخواممم😂

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۶/۱۱
هانا

نظرات  (۷)

ایشالا قبول میشی
+حیف این سالهای جوونی ای که داره به خاطر این کنکور لنتی هدر میره
+یه مدل گردن بندای ابری هس یه مدت خاهرمم میبست. فک کنم برا درد گردن خوبه.
+هندی هم بلد هست عایا؟ :))
+گشت ارشاد عالیه.حمید فرخ نجاد خیلی خوبه:)))
پاسخ:
خدا کنه واقعا-__-
صد حیففف..:(
یکی داریم ولی همش یادم میره ببندمش:/ ممنون:)
اره یه چیزاایی بلدم:))
+دمشون گرم کلی خندیدم واقعا:)))))
مربوط به پست بالا
بیخیال این جورآدما...
حرفشونو از یه گوش بشنو از یه گوش رد کن... اصلا ارزش ناراحت شدن نداره :*
پاسخ:
اخه واقعا نمیتونم بفهممشون همه جا رو مال خودشون و باباشون میدونن!!!
منم این مورد درد و اینا رو داشتم ...
پاسخ:
خیلی بدههه:((
پست جدیدت رو دیدم اما قسمت کامنتا بسته بود،چیزی شده عزیزم؟
پاسخ:
نه اما این مدت ی سری وبلاگا دیدم که از روزمره نویسی شدیدا انتقاد کرده بودن و حالا یکی از همینا برام کامنت داده بود 
و اظهار ناراحتی میکرد که نوشته هام مفید نیستن و... دیگه جوش اوردم-__-
نمیفهمم چرا قبلش از دنبال کننده هام بود!!!هه!
منم کمرم در راه کنکور شهید شد. الان مطمئنم دیسک دارم. همش به خاطر خوابیده درس خوندن بود. مجبورم امسال هم بمونم و با این کمر که دیگه حتی نمیتونم بشینم نمیدونم باید چجوری درس بخونم. 

ایشالا رشته ای که دوس داری قبول شی و از چرخه ی لعنتی کنکور خلاص شی. 
پاسخ:
ای بابا چه بد:( لعنت ب کنکور-___- 
اگه خیلی مجبوری سعی کن خوب بشینی..عضلاتتم ورزش بده حتما:)
امیدوارم...هعییی
وای من میبینم اون روزی رو که واسه دانشگاه خرید کنم؟ :''''''''''''') 💔
پاسخ:
ایشالاااا:) همین امسال اصن:**(دست ب دعا بر میدارد)
داری خرید میکنی از الان؟؟؟
آفرین بابا 
انشاءالله ب چیزی ک خودت دوست داری قبول شی
منم یاد پارسال که می افتم این موقع 80%قرار بود بمونم دیونه میشم واقعا امسال کشش ندارم:(
پاسخ:
خرید دانشگاه نیس :) از سال قبل خودم خرید نرفتم همه چی لازم داشتم:/ 
ولی خب یکی دوفقره برا اینده هم برداشتیم-__- ضایه نشم خوبه:/
ممنونم تو هم همینطورر:)
وای وای:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">