بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کاش!!

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دارم شبکه اموزش میبینم 

حسودیم شد ب رتبه های تک رقمی  نه بخاطر رتبه شون :/

بلکه تنها ب این خاطر که خوشحال و خندان ...رفتن روبه روی ایمان سرورپور نشستن و مصاحبه میکنن:)))))

وای خدا این دلخوشیارو ازم نگیر:/ :))))



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
هانا

نظرات  (۱۲)

۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۳ امیررضا خانلاری
:)
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۴ امیررضا خانلاری
ممنون از شما :)

۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۳۶ امیررضا خانلاری
سلام و عرض ادب 
وبلاگ تون رو از کامنتی که در وبلاگ دختری از جنس حوا داده بودید پیدا کردم 
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم مخاطب وبلاگ بنده باشید 
سپاس از شما
وقتتون بخیر 

پاسخ:
سلام ممنونم:)
حتما سر فرصت به وبلاگتون سر میزنم:)

مرسی عزیزم توام موفق باشی❤😘بهت تبریک میگم برای انگیزه ای که داشتی و حال خوبت... امیدوارم هرچه زودتر به همون حال خوبت برگردی
پاسخ:
فدای تو😘❤️ ممنونم عزیزدلم:)  امیدوارم..
من خیلی وقتا وبتو میخوندم اما خاموش:)
اعتراف میکنم همیشه با خوندن نوشته هات حسرت میخوردم و میگفتم کاش سال کنکورم انگیزه ی تو رو داشتم😘الانم رتبه ت هرچی شده مهم اینه که پیش خودت شرمنده نیستی
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم❤️😘 
عزیزمم:)))
 وقتی تصمیم گرفته بودم بمونم ب خودم قول دادم دوران شادی برای خودم بسازم و غصه نخورم و ب داشته هام فک کنم در کنار درس خوندن و خب تا حدودی موفق هم شدم فقط کافیه از ته دل خوشحال باشی که داری درس میخونی :) من روزها با خودم میگفتم هههه چه خوبه دانشجو نیستم امتحان ندارم فعلن یه سره میخونم:)) لاقل این یه مورد رو موفق شدم برخلاف نتیجه م-_-
موفق باشی:**❤️

کلا شبکه آموزش فرصت برابر رو نشون بده کهیر میزنم

مگه اینکه همین سرور پور باشه...
پاسخ:
:))) اره قطعا مواقع دیگه منم نمیبینم:دی
عزیزم :*
پاسخ:
❤️❤️❤️💋
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۴ آقای برادر
شبکه آموزش یکم مجازیه...ولی هر روز یه چنفر کشف میشه که رتبه عاوردن...پسر فلانی یا دختر فلانی ...همشونم رتبه زیر 400...://
پاسخ:
اخ اخ اره اونا همون بچه مردمن :|  :)))
اون لحظه سکوت خاصی حکم فرماست از طرف من:دی
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۵۹ علیــ ـرضا
🙄🙄
زندگیست .
پاسخ:
😁
زندگی چیزی نیست که سر طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود:) درست غلطشو ببخشید یهو ب ذهنم اومد:))
رتبه کنکور لزوماً عامل موفقیت نیست. باید اینا رو ده سال دیگه ببینی چجورن. اینهمه آدم موفق یا حتی شاد مگه رتبه هاشون خوب بوده؟ نگاه کردن به اینا فقط باعث میشه حسرت توی دلتون بیفته و از ادامه راه باز بمونید.
پاسخ:
شاید اونطور که من فکر میکردم کنکور تنها راه موفقیتم بود ..رضایت از خودم اما نشد اونطور که باید و شاید!!
بله موافقم دوستان مجازی دارم با همین شرایط اتفاقا کنکورشون بی ربطه ب خوشبختیشون:) 
اره واقعا 😞 
ممنون:)
من ک اینارو میبینم کلا تا دو ساعت حالم بده 😔
پاسخ:
بیخیال..بهش فک نکن:/ 
چیزای بدتری از اونا وجود داره:|
هانا ب اندازه کافی اوضاع بده تو چرا خودت اذیت میکنی چرا میشینی نگا میکنی اینارو ؟
پاسخ:
والا نمیدونستم رتبه میارن و به به و چه چه میکنن :دی بخاطر ایمان گوش دادم حرفاش روم تاثیر گذاره واقعا:))
این همه اذیت شدم این که اذیت نبود درمقابل:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">