بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

منو ب گذشته ببرید تا جبران کنم:/

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

نمیدونم چجوری بگم غلط کردم که سال قبل با رتبه خیلی بهتر ! خیلی بد انتخاب رشته کردم و خودمم ی سری رشته هارو نذاشتم !!!

بزارید من برگردم عقب و همون موقع دهنمو میبستمو میگفتم اره فلان رشته رو هم بذار نه اینکه نشد دوباره میخونم

چه جوری بگم گوه خوردم که موندم ؟؟؟:(

یه ریسک بزرگ بود که با زندگیم کردم ... شاید اون موقع نمیفهمیدم  اما خب تمام سالو بر این عقیده بودم من خیلی بهتر خوندم و تلاشم بیشتر بود ...شایدم اشتباه میزدم:| نمیدونم واقعا

فقط میدونم کاش پارسال میرفتم کاش مردود نمیشد انتخابام 

هر چند الان فهمیدم انتخاب رشته م ی مهره سوخته بوده و بد انتخاب رشته کردم .. از اون مشاور نمیگذرم-_-

لعنت ب توقعات بالا

فقط از این وحشت دارم هی بمونم و همش بدتر بشه و اخرشم نتونم برم دانشگاه:/ و ب حداقل های هدفهام برسم:|

از کلمه دیپلم متنفرم:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
هانا

نظرات  (۳)

هانا لطفا به گذشته فکر نکن! فکرت رو متمرکز کن روی الان ببین راه و چاره ات چیه
پاسخ:
دست خودم نیس لیمو :/ بلاتکلیفم و راهم خیلی برام مشخص نیس!! خداکنه بقیش خوب پیش بره:(
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۳ فتل فتلیان

هی ....

ای کاش منم رفته بودم ، حالا میفهمم که چه اشتباهی کردم 

خدابزرگه 

نتیجه رو بسپر به خودش 

امیدوارم بهترین ها براتون اتفاق بیفته



پاسخ:
اوهوم ...
ایشالا که خوب برامون رقم بزنه..
منمونم همجنین
سلام
پست آخر منو ببینید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">