بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اعترافات

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

شاید باورش برای خودمم سخته اما میدونی؟ تمام روز توی تختمم برای ناهار و..میرم پایین بر میگردم و توی اینترنت در ب در دنبال امید میگردم  ..دنبال ی روزنه کوچیک حتی 😔

میشد شرایط فرق کنه میشد ی رقم از جلوی رتبم برداشته میشد و همون میشد که میخوام اما نشد 

هانا حرف هیچکس رو باور نکن ..خودت رو باور کن 

تو تلاشت رو کردی تو ربات نبودی که شبانه روز بخونی و بخونی روزایی بود که بریدی و با کوچیکترین بهانه اشکات جاری میشد ..تو همهی تلاشِ خودت رو کردی "خووددت" 

من هر چقدر پشت سرمو نگاه میکنم فروردینو بهمن رو اسفند ووو با رضایت ب الانم بر میگردم چون میدونم اگه اون روز ١٠/١٢ساعت نخوندم لابد نتونستم ..نکشیدم مشاورم میگه توجیه نکن اما توجیه نیس که هر ادمی ی کششی داره  

دوست من میتونه بی وقفه و بدون خوابالودگی١٥ساعت بخونه ولی من نه! حتی اخرین سنجشم خودش بهم اطمینان داد غلطهارو کم کنی چند هزار جلو میفتی اما تمام محاسبات ب هم ریخت:( 

باید اینارو بگم بلکه سالهاا بعد یادم باشه و خودمو تنبیه نکنم... هر چند الانشم دلم میخواد خودمو تنبیه کنم  بگم هانا تو لیاقتت بیشتر از اینا بود حیف راهو بلد نبودی این اخرم که داشتی یاد میگرفتی خسته شده بودی

هنوزم معتقدم دیگه ب هیچ دردی نمیخوری وقتی بدرد میخوردی که موفق میشدی دیگه چیزی ندارم بهش افتخار کنم:( 

مشاورم گفت تو نمیتونی بگی زندگی میکنم و اره کنکورم دارم در کنارش بلکه کنکور داری و باید در کنارش زندگی کنی..اما دیگه نمیتونم !!! دوستم میگفت هانا این اشتباهه تو باید تفریحم میکردی اخه عزیز دلم من باوجود محدود کردن خودم بازم نرسیدم ب نتیجه دلخواهم اونوقت دیگه عذاب وجدانو کجای دلم بزارم...!

طرف صحبتم با خودمه ، چند سال دیگه!!! حتی ی موضوع نامه ب خودم باید بزارم بعدا دسترسی داشته باشم!

امروز بهترم اما نه ب معنای خوب بودن شاید دوس دارم باز بشینم گریه کنم اما با گریه کردنم چیزی درست نمیشه 


چقدر از اینکه اینجام و دوستای خوب و صادق و دلسوزی مثل شما دارم خوشحالم اگه اینجا نبودم حتما تا ب حال از غصه دق کرده بودم..دوستون دارم:) ❤️❤️❤️❤️



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۱
هانا

نظرات  (۸)

۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۱ فتل فتلیان

فقط سال دیگه کنکور نظام قدیمم هست + تاثیر مستقیم معدل 

البته بنظر من بریم و بعد کنکور بدیم بهتره اخه من خودم شخصه میدونم که چقدر افسرده شدم ، دیگه حوصله هیچی ندارم ، به کلی از ایده هام که روز به روز داره ساخته میشه پشت پا زدم و....

گاها کسی هم درکمون نمیکنه  و میگه می خواستی بخونی تو که همه امکاناتی داشتی اما حال ادمو درک نمیکنن 

پاسخ:
کلن سختتر میشه 
منم همین فکرو میکنم اما دانشگاه رفتنو و درس خوندن برای کنکور سخته هردو راهش سخته اما همین راه رفتن عاقلانه تره
دقیقا! همه قضاوتهای ناعدلانه تو سرمون میخوره:/ من بابام هر سال معتقده سال قبلش بهتر میخوندم حتی اگه اون سال بهتر شدم:-|
همه مون خطا داشتیم همه مون یه روزایی رو کم کاری کردیم ، همه مون شاید بعضی وقتا اونطور که باید و شاید درس نخوندیم ، این برای همه مون بوده . هیچ کس تلاشش 100 درصدی نبوده هانای عزیز . خودت رو با فکر کردن به گذشته اذیت نکن ...
پاسخ:
اوهوم ولی کسی نمیخواد باور کنه ما رباط نیستیم:/
مرسی مهدیه جان:*
ارع99نظام جدیده 
بخاطر همین نظام جدید بودنش 
احتمال اینکه جمعیت کمتر شاید کنکور معقول تر باشه هست 97ک اینجوری بود 98ک دیگ هیچی
پاسخ:
ینی قدیم نباشه؟ پس چطور کنکور بدیم؟:||||
هانا مشاورت رو عوض کن. اصلا انگار یه حالیه ایشون!
پاسخ:
میدونی همشون همینطورن عزیزم سال قبلم یکی دیگه بهم گفت بمون من کمکت میکنم :| البته نگفت بمون ها اما غیر مستقیم گفت نری بهتره:|
کس دیگه ای نیست بهتر از ایشون در حال حاضر ..تهرانم نمیتونم برم چون هزینه ها درمقابل کاری که میکنن فوق العاده زیاده-__-
منطق میگه باید چندسال کنکور هم برای نظام قدیما برگزار بشه هم نظام جدیدا!
ولی مث اینکه بودجشون کمه! :/ (این همه پولو چیکار میکنن خدا داند! :|) اول گفتن پنج سال بعد گفتن سه سال بعد گفت یک سال اونم ۹۸! :/ 
فعلا که ابنجوری میگن و قطعی نشده شایدم یک سال نباشه سالای دیگه هم به همین روال برگزار بشه حداقل سه سال! چون واقعا اصولش هم همینه شاید یکی مریض شد نتونست بخونه چه گناهی کرده!
تو فک میکردی چندساله مگه؟ :'(
پاسخ:
همون سه سال رو فک میکردم باشه لاقل:|||
خاک بر سرشون :(
کنکور ۹۹ که فقط کنکور نظام جدبداست :'(
پاسخ:
عه جدی!!!؟ نه بابا:|||؟  باید یکم بیشتر باشه اخه:/ 

واقعا همینه تو تلاشت رو به عنوان هانا کردی قرار نیست به عنوان تامس ادیسون تلاش کنی که من یه وقتا که مادرم غر میزنه به بعضی ویژگی های من بهش میگم به خدا همین تفاوت های فردین که جذابن اگه قرار بود همه مون مثل هم باشیم به خدا که زندگی کسل کننده می شد :))
پاسخ:
ادیسون رو خوب اومدی:)) 
اره منم میگه فلان قدر نخوندی میگم توانم همونقدر بود چیکار میکردم!!
اوهوم:))
یادمه حورا شب کنکور که بهم زنگ زده بود گفت شاید یک روز یک ساعت خونده باشی ولی اون روز کل توان تو اون بوده خودت بخاطرش سرزنش نکن...
من تصمیم گرفتم واس کنکور99دوباره برگردم 
این تصمیم موقتی ک واس خوب کردن حال دل خودم مثلا :)))
پاسخ:
خدا بیامرزدش والا راست میگه -_- 
عزیزم :)) راستش ب نظر خودمم درستش اینه بریم بعدا بیایم:/ !!.. البته نمیدونم چی پیش بیاد:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">