بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تمرینِ قوی بودن!!!!

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

روزای دنباله دار ناراحتی رو دارم سپری کنم 

دیشب وسط گریه هام از ذهنم خطور کرد که این ی کابوسه یه خواب وحشتناکه 

اما نبود ی حقیقت تلخ بود که هنوز نمیخوام قبولش کنم و انگار دارن بهم تحمیلش میکنن:((

هنوز اشک واسه ریختن دارم اما نایی برای چشمام نمونده هنوزم اثار گریه توی چشام هست هنوزم چشمام درد میکنه 

بد تر از اون قلبم درد میکنه حس میکنم شیشه خورده رفته تو قلبم :(((

رفتم پیش مشاور 

سوالامو پرسیدم و توجیه شدم اما ب جز یک مورد 

موندن....

تصورش برام وحشتناکه غم انگیزه خصوصا که دوباره باید کنجکاوی و دخالت بقیه رو تحمل کنم

میگه دانشگاه نرو ب هر قیمتی من دانش اموز دارم لیسانس عمران الان دوباره میخواد کنکور بده! 

و من ب این فک میکنم بازم شرایطمون فرق داره چون اون با خیالی اسوده کنکور خواهد داد اما من ...قطعا نه

از طرفی نمیتونم رشته ها بد بینانه رو قبول کنم 

کف قبولیمم خیلی دوس ندارم ولی ب قول دوستم ب مردم چه ربطی داره بعد سه بار کنکور دادن چه رشته و دانشگاهی میری ؟!

مشاورم گفت دست من باشه همین الان میفرستمت فلان رشته اما کنکور همینه که میبینی ناجوان مردانه س !

گفت از تو انتظار دارم قوی تر از این باشی !! و به خودت فکر کنی نه حرف دیگران 

قوی بودن...میخوام تمرینش کنم 

ولی ازطرفی هم ..نه نمیخوام بمونم 

نمیخوام 

میترسم بمونم و کم کاری کنم و مثل خیلی روزایی که  حوصله خوندن نداشتم!

و ترس از این اطمینانم دارم که مطمئنم مباحثی که دوساله تمرین نکردم بعدا هم نخواهم کرد  -__-

میترسم بمونم و بیشتر شه 

میترسم 

وضعیت خیلی پیچیده شده برام نمیدونم باید چیکار کرد ! اصن قبول میشم؟؟؟ هنوزم بلاتکلیفمو دلگیر از زمین و زمان

باید منتظر بمونم بهم بگه چیا شنس دارم خودمم تحقیق کنم 

فک نمیکردم کارم اینجا برسه من رشته های تاپ میخواستم ..اما چی شد!!!!!!!!!!!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۰
هانا

نظرات  (۱۲)

ن مهندسی پزشکی بدون‌کنکور نشده کماکان امیرکبیر و‌بهشتی دارن امسال...دانشگاه تاپ بدون کنکور نمیشه مگ دانشگاه های رنک فوق پایین
هیع نوالا بدبختی اینه با نگذشتن ما چیزی درس نمیشه‌ولی هیچی دلمم خنک‌نمیشه:|
هانا انتخاب رشته کنی حتما
پاسخ:
دوست من ازداشو بدون کنکور رفت ...الان دیگه کسی نمیبینه چه دانشگاهی رفتی !بی اهمیت شده
اره:(
اره چاره چیه...:((
این برزخیه که الان خیلیامون گیر کردیم من که حتی نمیدونم چی درسته چی غلط این که وضعیت انتخاب رشته هم مثل همین رتبه ها میشه یا نه یا اینکه موندن برا یه سال دیگه فایده ای داره یا نه دقیقا برزخیه که میگم نتیجه فکر کردن هم کمتر به نتیجه درست رسیدنه من که دارم به مرز دیوونگی نزدیک میشم 
پاسخ:
منم دقیقا مثل تو فکر میکنم..:( 
اوهوم هر چی جلو تر میری دوبار میرسی ب اول خط!!!
خدا نکنه عزیزم تو هم سعی کن قوی باشی..سخته اما شدنیه😔
بهترین کار اینه که بری پیشِ یه مشاور که دقیق بدونه این مسئله رو. درک نمی‌کنم چرا همچین کاری کردن امسال.
پاسخ:
راستش اون همچین نظری نداشت که رتبه ها کمتر میشه میگه اون ی سیستمه چطور میاد رتبه ها رو کسر کنه... 
امسال سهمیه مناطق معنی نداشته تمام مناطقو باهم سنجیدن!! فقط اسما سهمیه وجود داشته
هر چند منم معتقدم اگه باهمن پس باید کمتر شه
از شب نتایج بارها اومدم وبت بارهاذخاستم پستو بخونم ولی ناتوان ترین بودم برای خاندنش نمی دونی اگ بگم‌چقد ناراحتت بودم و‌کنار غمم ب یکی از بچ ها همش میگفتم هانا..‌‌.
ی لحظه از ذهنم دور نشدی هانا ،من خاننده تلاش و‌توکل هات بودم...می دونی هانا الانم ضعیف ترینم ک بخام حرف بزنم ک مرحمی بشه چون من می دونم هیچی مرحمی برای این روز ها نیس...
اما فقط می دونم این کنکور سراسر کثیف و اشغال ته دنیا نیس...پارسال یکی از دوستام ب هدف مهندسی پزشکی دانشگاه تهران موند پشت کنکور ،و امسال زدن این رشته رو حذف کردن...میبینی چقد کثیفن ...سهمیه و صندلی خریدنی اون‌پذیرش بومی و‌فروش سوالات بماند...
هانا ن ترحمه ن دل داری چون خودم دقیقا تو‌پوذیشن هستم فقط میگم کثیف تر از اونیه ک ما فکرشو‌می کنیم ...
برات ارامش رو ارزو دارم دوست من...امیدوارم تقاصشونو ببین من خودم سال هام بگذره از ظلمی ک جلو‌چشام شد بهم محاله بگذرم توم نگذر...
هنوزم‌نتونستم پست قبلتو بخونم...فقط میگم با غمت غمگین شدم چون میفهمم ...
پاسخ:
باور بیا بغلممم:(( عزیز دلللم خیلی ازت ممنونم❤️ از همه دوستام توی بیان ممنونم که کنارم بودن ❤️
میفهممت من خودم نتونستم درست حسابی ب بچه ها پیام بدم و توخوشحالی یا ناراحتیشون شریک باشم چون خودم داغونم چون نتیجه ای بیشتر از انچه سال قبل داشتم گیرم اومد با وجود تلاش بیشتر!:((( 
اره الان اون رشته بدون کنکور شده!!! هر کاری دلشون میخواد با اینده ما میکنن... تقلبی ها حتی!!😣
قربونت برم باور جانم منم متقابلن همینو برات ارزو میکنم امیدوارم ی جایی ب اون قله که ارزوشو داری برسی که اصن فکرشو نمیکردی! تو بیشتر از من زحمت کشیدی :(
کاش نگذشتن ما چیزی رو درست میکرد...😔
عزیزمی..میفهمم الان فقط ماها هستیم که میتونیم همو درک کنیم ..
مرسی عزیز جان❤️ 
مراقب باش هانا. حواست باشه امسال رتبه‌ها الکی گنده شده. واسه انتخاب رشته دقت کن.
پاسخ:
حرفت باعث اطمینان خاطر و امیدواری بود حوا جونم .. ولی چطور دقت کنم؟؟؟
درس زندگی من:مشاور بیشتر از حد و اندازه چرند میگه حرفای خوبش با حرفای چرندش برابر نیست و کفهِ چرندا سنگین تره!
پاسخ:
:)) 
اره باید حرفایی رو برداشت کنی که ب نفعت باشه:/ 

باور کن من به اینم فکر کردم که کاش ما حکمتها رو متوجه میشدیم اما بعدش میگم وقتی علم ما قطره ایه از دریای علم خدا حتما ما تقریبا هیچی متوجه نمیشیم حتی اگه به قول تو حکمتش رو بدونیم یا شاید با خودمون بگیم وا چه مسخره مثلا :( واقعا خدا چیزهایی رو میدونه که ما نمیدونیم خودش اینو گفته 
پاسخ:
اره کاملا درسته... 
:) 

من به عنوان کسی که چند سالی ازت بزرگتره به عنوان یه خواهر بزرگتر بهت میگم با این که شرایط خودم هم سخته الان ولی واقعا بعضی وقتا خدا چیزهایی رو میدونه که شاید چند سال بعد ما متوجهش بشیم و حتی اگه به زور اون شرایط رو تغییر بدیم بعدها حسرت بخوریم که ای کاش همون وضعیت قبلی رو توی اون دوران حفظ کرده بودیم . تجربه کردم عینا که میگم:)
پاسخ:
فدای تو:*
من از اون ادماییم که شدیدا ب حکمت اعتقاد داشتم و حتی دارم هنوز اما خب چون شکست خوردم و ناامید شدم همش غر میزنم و گله میکنم..کاش حکمتشو دزدکی بهمون میگفت:(
مرسی که تجربیاتتو شریک میشی خواهر:**

نمیدونم در مورد من فشارها کمتر که نشد پدرم روز به روزحلقه رو تنگتر میکنه چون از اساس باهام مخالف بوده و هست و خواهد بود خلاصه که عزیزدلم بسپارش به خدا ان شا الله که هر چی خیره همون پیش میاد هانا جانم :)
پاسخ:
اره خب استثناهم هست ...تو اگه بابا مخالفت نبود شاید راحت تر بودی ...
سپردم اما خراب شد ظاهرا ...شاید باطنش خوب باشه ومن نمیدونم! اما تحمل ندانستنش سخت میکنه کارو:| 
و خیر من ممکنه بازم موندن باشه ..شت:(
مرسی رومی عزیزم:* 
من الان مثلا لیسانس دارم مهندس ام واسه خودم بذار بهت اطمینان بدم آدم اگه استرسی باشه هیچی از استرست کم که نمیشه زیاد هم میشه مادرم معتقده من معلوماتم رو میذارم خونه و معلوم نیست با چی میرم کنکور میدم راست هم میگه دقیقا... میدونی چرا استرسه از بین نمیره؟ واسه این که تو اتمسفر دانشگاه رو دیدی همزمان که طعم خیلی از آزادیا رو چشیدی دوباره دست و بالت رو بستن کردنت تو قفس و در عین حال که میدونی دانشگاه اون آش دهن سوزی که پشت کنکور هست در پس کنکور نیست همچنان به خاطر عشق و دیوونگی (در مورد شخص من ) یا به خاطر موقعیت اجتماعی و درامد (در مورد بعضیا )مجبوری به تلاشت ادامه باید بدی. در مورد پشت کنکور موندن تصمیم کاملا شخصیه فقط و فقط خودت با شناختی که از خودت داری باید انتخاب کنی . 
پاسخ:
اره اینم هست ...اما خب فشار اطرافیان کمتره و هر چی شد میشه دیگه ..اما بازم داری درست میگی:))
انتخاب رشته میکنم وعلاقه هامو میزارم باقیش دست خدا وجواب اوناس...:(
به نظرم به حرف مشاورها هیچ اهمیتی نده
اونا فقط منافع خودشونو میخوان
خودت تصمیم بگیر 
پاسخ:
اره موافقم 
تصمیمی برام نمونده یا میرم یا مردود میشم!!!!!
اره خوب اگه پذیرش هم ک مثل رتبه ها باشه ک دیگه هیچی …
ولی خوب در حد پایین هم میشه انتخاب رشته کرد😔
پاسخ:
اوهوم هیییچ
من نمیتونم خیلی حد پایین راضی شم :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">