بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

روزمون مبارک:) +معرفی فیلم;)

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ب.ظ

از پست کاربران فهمیدم امروز روز دختره:)) 

روزمون خیلی مبارررک:) امیدوارم اینده پیش رو روزای خوبی برای همه دخترای ایران باشه

منم تقریبا که نه دقیقا ! ٤روز دیگه رسماً ٢٠ساله میشم:دی 

خب بریم سراغ یه فیلم فانتزی و دخترونه که من شدیدا طرفدار اینطور فیلمام(فیلمای فانتزی) :)) 

 The Princess Diaries

فانتزی و کمدی روایت زندگیِ...بقیش پاک کردم اصن دلم نمیخواد یه ذره از فیلمیو لو بدم:/

اگه فیلمهای پرنسسی دوس دارین پیشنهاد میشه:)) من که خیلی دوس دارم و اگه فیلم پرنسسی دیدین به منم بگید ببینم*-* مثل سیندرلا نیست اصلن با اون تصور نبینید .. سیندرلا رو ببیشتر دوس دارم چون اصن از بچگی دوسش داشتم پرنسس مورد علاقم^^  

+بعد هر فیلم عادت دارم میرم عکسای بازیگر زن یا مرد !هر دو!! رو میبینم خلاصه فهمیدم فیلمش سری دوم هم داره :)) 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
هانا

نظرات  (۱۰)

تولد قبلیه از اونایی بوده ک معتقدی زندگی تورو بار دیگر متولد کرد:|||از این مدلا؟؟
من را نکش هانا ،میکشمت:||
پاسخ:
نه بااابااا این چیزا واسه ادم باکلاسا س😂😂:))) 
یوهاهاها:)))
پیچیده ش میکنیا اسونه:)) 
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۲:۴۹ آمانیتا موسکاریا🍄
روزمون مبارک باشه :))))
دست و جیییییغ 💃🏻💃🏻💃🏻 
🎁🎁🎁🎁🎁
🎈🎈🎈🎈🎈
پاسخ:
:))))مبارک کبارک
💜💙💛❤️🎉🎁🥂 
روزمون مبارککککک💃😘💃😍😚😍😚😍💃😘💜😍😘😚😙😗😻😹💃👱👼💅💜💛💚💙❤💋💓💔
پاسخ:
💃🦋🦋🦋🌹🌹🌺🌸💐🌼❤️مبارک باشه:*💛💚💙💜💜💜💜💝 مرسی عزیزمم:))
روزت مبارک :)
پاسخ:
مرسی حوا جوون روز توهم خیلی مبارک:*
فیلم بهتر از این هم هست :)
مبارک باشه 
پاسخ:
چی مثلن ؟؟بله قبول دارم... اما خب مطمئنن فیلمی که معرفی کردم اصصلا و ابدا برای اقایون جذاب نیس:))
ممنون:)
:|||مغزم داره میترکه منو‌نجات ده
مگ‌تو‌ ،تو خرداد یا اردیبهشت تولد نداشتی پست گذاشتی؟:||||چی شد؟؟
من‌چ‌جوری بودم (فامیل دوری بخون)
قمری منظورتته؟؟میلادی و شمسی ک نی...
پاسخ:
:)))
بله درست حدس زدی خرداد بود ..رسمی نبود اما واقعی بود
 ولی خب اینم شمسیِ😜:دیی
گرفتی؟؟:))
روزت مبارک هانا خانم گل 🌼
پاسخ:
مرسی روز تو هم خیلی مبارک❤️💋
۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۳ آقای برادر
روزتون مبارک
تولدتون هم پیشاپیش مبارک:)
پاسخ:
مرسی مرسی:)
روزتون مبارک 🌺🌹🌹🌹🌺
پاسخ:
ممنووون:)
آقا بگو صحنه محنه که نداره؟ 
من معمولا با خانواده میبینم سرم بر باد نره:))
پاسخ:
فیلمای هالیوودی رو نمیشه با خانواده دید یعنی مگه داریم؟؟!!:|||
نه اصلن توصیه نمیکنم :)) هالیوود هیچی نداشته باشه از بوس دریغ نمیکنن:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">