بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

Tubelight 

تیوب لایت یعنی مهتابی ..یه معنای دیگه ش هم به معنی کسیه که دیر میفهمه :)
 این فیلمی بود که امروز  دیدم 
به جرئت میتونم بگم این اولین فیلمیه که دیدم واینقدر براش گریه کردم :(( حتی اخراش دیگه هق هق میزدم ..در این حد روم تاثیر گذار بود
اخ که چه خوب بود :(( از اون فیلمایی که میشه با خیال راحت با خانواده تون ببنید:دی

 +جمله های قشنگ فیلم که دوس داشتم:

اراده خیلی چیز خوبیه دیر روشن میشه ولی وقتی روشن بشه کل دنیارو نورانی میکنه درست مثل مهتابی :) بهترین دیالوگ

اینم یه تیکه قشنگ ازمتن اهنگش :

حتی اگه درخشش ستاره هارو بدزدم  حتی اگه رنگ رو از مناظر بدزدم  باز هیچ چیز نمیتونه جای خالی تورو پر کنن

تو همونی هستی که حرفهای بی صدای منو میشنوی 

+جمله ی عنوان ^^

به نظر من فیلم خوب اونیه که هم بتونه اشکت رو دربیاره هم خنده بیاره رولبت واین فیلم هردو مورد رو داشت ..

هم میخواستم احساسمو بنویسم هم دعوت کنم فیلمو ببنید:)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
هانا

نظرات  (۱۲)

قالب پاییزیت مبارکه:)
+:)) من دو حالت دارم یا آفم مثلا ماهی یه دونه فیلم میبینم یا آنم قابلیت اینو دارم روزی یه فصل از یه سریالم ببینم:))
همین که روی خودت تاثیر داشته خیلی خوبه نهایتا باس از خودمون شروع کنیم
اره واقعی بود=) اخر فیلم عکس اقای پدمن واقعی هم نشون داد

پاسخ:
مرسی:)
اره ها منم همینطورم:)) ولی نه ب اون شدت که یه فصل بیینى:))
اوهوم.. 
اره یادم نبود:دی
عرفان خان؟ :)) خب من دقیقا نمیشناسمش
ولی نقش مهمی نداره. یعنی راوی داستانه.
نقش اول فیلم یه پسر هندیه هس
اما حتمااااا ببین:)) حس خوبی میده. البته تخیلی هم هست
Lion هندی استرالیایی هس. اینجور چیزی
+padmanرو دیدم^^ محشر بود واقعا
دو تا موضوع باحال توش دیدم. اولیش همین تابو شکنی لاکشمی بود که میخواست بگه نوار بهداشتی و پریود مایه شرم نیست و طبیعیه که البته توی ایران این قضیه خیلی بدتره از اون روستای هندی و هنوز حل نشده
دومیش این ساخت دستگاه و گسترشش بود. ریز به ریز جلو رفت و برنده شد
سخنرانیش هم توی سازمان ملل مهیج بود:))
فقط اون آخرش به نظرم لاکشمی گند زد:/ چرا باید پشت پا بزنه به دختری که زندگیشو ول کرد و پا به پاش اومد و باعث پیشرفتش شد.
و برگشت پیش اون دختری که فرقی نداشت با بقیه مردم روستاش
فیلم خیلی خوبی بود خیلی مرسیتم^____^
پاسخ:
اره:)) 
سرعتتون قابل ستایشه :/ عجب سرعت عملی:)) من خیلی کندم حالا فک کنید فیلمای توی لیست دوسال پیشم هنوز موندن:| حس دانلودشون نیس!!
اره من از وقتی دیدمش متحول شدم:دی نشد ب مامانم نشون بدم ولی براش تعریف کردم اخه تعجب کرده بود من راحت خرید میکنم:))
اخ اره، رفت با اون دختره امل:/// حیف شد:(( ولی خب میخواستن وفاداریشو نشون بدن اونجا که گفت تو اولی دومی سومی ووو هستی خیلی خوب بود:( 
داستانش بر اساس واقعیت بودا:)
خواهش میکنم:)
عه پس حتما ببین:)) این دوتا هم خوبن
البته یادم نیست زندگی پای واسه چه کشوریه اما یادمه هندی بودن
Lion هم یه صحنه های شدیدا احساسات برانگیز داشت



پاسخ:
سرچ کردم اره هندیه عرفان خان هم بازیگر موفقیه اما من اصلللن ازش خوشم نمیاد:/ 
اما lion رو اگه کسی داشت میپرسم شاید بتونم ازش بگیرم:دی ویا انلاین ببینم . ولی هندی نیس انگار
خیلی کم فیلمای هالیوود میبنم مگر فانتزیاش سلیقه فیلمیم خیلی کم با بقیه جور در میاد:/ واسه همین خیلی کم درمورد ش حرف میزنم !!!
با این ویژگیا معلومه فیلم خیلی خوبیه
حتما میبینمش
ولی من روی هالیوود یا بالیوود بودن حساس نیستم یعنی فیلمای هندی ای که دیدم همشون خوب بودن.فقط مث هالیوود خیلی آزاد نیست که این بر میگرده به حجب و حیای هندیا:))))
اما نمیدونم این تیکه هایی از فیلمای بالیوودی که مثلا طرف با چاقو ضامن دار شاهرگ اژدها رو میزنه دقیقا واسه کدوم فیلمه؟:))) 
من سه چهارتا فیلم بالیوودی عالی تا حالا دیدم لایف آف پای و lion و همین فیلم hichkiاینا یه جور خیلی خاصی خوبن.
پاسخ:
امیدوارم خوشت بیاد.
خوشحالم:/ بعضیا ی فیلم هندی دسته دوم و مسخره از تی وی میبنن اونم دوبله فک میکنن بالیوود توی همون خلاصه شده!!!
اره خداروشکر راحتتر میشه فیلمارو دید حتی با بقیه! :))
اون دوتا رو ندیدم! بیشتر فیلم بازیگرای تاپ بالیوود رو میبینم:)

میذاریم در لیست فیلم هایی که باید دیده شود (:
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۱ سنجاق قفلی
در اولین فرصت این فیلمو میبینم
بازم از این معرفی ها داشته باشید.
مدتیه وبلاگتون رو خاموش میخوندم
دنبال شدید
پاسخ:
خوشحالم :)
حتما ..هروقت فیلم خوبی ببینم به اشتراک میذارم ^^
لطف دارین ممنونم:) شما هم دنبال شدی:)
۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۴:۱۸ آسـوکـآ آآ
انشاالله میبینم
اما من اشکم زود در میاد
فکر کنم که به هق هق افتادن واسه من هم اتفاق بیفته.
پاسخ:
انشالله:)
منم مث توام 🤧:((
الهی :) همین الانم من بغض کردم برات:))
سعی میکنم حتما ببینم !
پاسخ:
سلام ارام جون ..خیلی هم خوب :) 
ان شاالله یادم بمونه ببینم
پاسخ:
خودم یادت میندازم خواستی :))
ممنون بابت معرفی عزیزم :-)
پاسخ:
خواهش میکنم امیدوارم خوشتون بیاد:)
مررررسی گلی 
چقد دوس دارم معرفی فیلم ^-^
کجاییه؟
پاسخ:
خواااهش  :* 
قابلی نداررره^^
بالیوودی :))دوتا بازیگر چینی هم از بازیگرای اصلی هستن.. لطفا بدون تصورات قبلی ببنید :دی  همش که نمیشه هالیوود دید:))
۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۶ بهرنگ قدوسی
کی ؟🤔🤔🤔🤔🤔😥
پاسخ:
???

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">