بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حیف شد

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ق.ظ

تا حالا اینقدر هیجان نداشتم اوووف اوووف

خیلی غیرتی بازی کردن :(((

الهی بمیرم :((((

حقمون بود ببریم ...تلاششون هدر رفت

حییییف 

+عالی بود بازی ایران 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
هانا

نظرات  (۹)

اون لحظه که ایران گل زد من انقدر جیغ کشیدم و انقدر دویدم تو خونه مون که کمرم گرفت و امروز با کمر درد مواجه شدم!
و وقتی که فهمیدم گلو قبول نکردن زدم زیر گریه :((
پاسخ:
محدثه:| بیشتر مراقب باش
اره بادمون خوابید:(
اسپانیا مُرد تا بُرد 
😅
پاسخ:
دقیقا:))
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۶ آسـوکـآ آآ
دمشون گرم و پاشون طلا :)
پاسخ:
ایول داشتن:) 
من اون لحظه که گل زدن ولی حساب نشد از همش بد تر بود ..
پاسخ:
اخ اخ اخ -__-
خدا رحم کرد سکته نکردیم ((:
خدایی خیلی قشنگ بازی کردیم .
بغض سعید عزت الهی خیلی دلم رو بدرد اورد ): گناه داشتیم ):
پاسخ:
اره والا:))
خیلییی.
اوهوم دلم براش سوخت خیلی زحمت کشیدن

سوت پایانو که زد انقدر خودمو زدم که دیگه نا ندارم:((
پاسخ:
میفهمم
من از اول تا آخر خود زنی کردم پاها دستام
اون دستی که طولانی برا گلمون زدم :(
گناه داشتیم:((
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۳ استاد بزرگ
حیف نشد اگه یک نگاه به آمار بازی بندازین
حق به حق دار رسید
:)
پاسخ:
تلاش بچه ها حیف شد ما دوتا موقعیت از دست دادیم با یک گل مردود ِ لعنتی:(
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۹ آنیا بلایت
من خیلی خیلی کم فوتبال میبینم ولی اونقدر مردود شدن اون گل حالم رو گرفت که نگو :'((( 
خودمم باورم نمیشد یه روزی فوتبال بتونه اینجوری بهم ضد حال بزنه =)))) کلی جیغ و داد کردم و کولی بازی در آوردم بعد هیچی :'((
پاسخ:
آره دقیقا من اشکم دراومد: ((
عرق ایرانیه دیگه:)
اوهوم. واقعا حقمون بود ببریم
پاسخ:
:(((( اررره خیلی ناراحتم 
لعنت ب ویدئو چک :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">