بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

گاهی ..

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ب.ظ

گاهی کم میارم اما به روی خودم نمیارم :)

گاهی مث دیوونه ها اینقدر میخندم که نگاه دوستای کنکوریم با تعجب ب سمتم میچرخه و میگن تو چه بیخیال و ریلکسی!!! چرا ناراحتن که من میخندم=/ عجیبه :|

گاهی به همه مشکلات(!?) یه لبخند بی جون میزنم و میگم روزای خوبم میان 

مثل پرنده ای در قفس شدم 

که رویای پرواز داره !!!

همش میگم خدا منو ...تلاشمو  نبین! کرمتو ببین:|||

+دیروز با کیانا زیست و شیمی ازمون قبلی سنجشو تحلیل کردیم لعنتی شیمی ش چقد خوب بوده حیف من مرور نداشتم و فراموشی کوتاه مدت گرفتم

وسطای درسم کلی خندیدیم حرف زدیم...مشاوره رد و بدل کردیم:)) به خستگی ناپذیریش غبطه میخورم-___-  

+ من طبق روال سالهای کنکوری نمیشه روزه بگیرم ولی تصمیم گرفتم بقیه اعضای بدنمو روزه بدم :دی 

روزتون قبول حق ، لطفا منم دعا کنید:)


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
هانا

نظرات  (۱۰)

میبینم که این چند وقت چقدر بچه هاى کنکورى تحت فشار و استرس بیش از حد هستن..

انشالله این روزا خوب بگذره و بعدا خاطره هایى قشنگى ازش برات بمونه 
پاسخ:
اره بنده های خدا-__-  دهنمون سرویسه=/
مرسی عزیزم انشالله:*

همیشه نیشت بزار باز باشه 😅😅
پاسخ:
:)))
:-)
پاسخ:
:) 
عزیـــــزم :))) بازم برات موفقیت آرزو میکنم و دلی خوش و شاد
پروژه های من که تموم شد و نتیجه مثبت بود امیدوارم که نتایج توام همینطور شیرین بشه!
پاسخ:
:)) مرسی مرسیی:*
خداروشکر :) انشالله 
موفق باشی هاناجان 
همه گاهی خسته میشن طبیعیه , فقط باید برگردی به چرخه دوباره
پاسخ:
مرسی همچنیین:* 
دیر اومدم انگار:/ ولی اومدم:)
استرس چیز خوبی نیست !
با انرژی باش :)
جامع کار کن و بررسی ، قشنگ مطالب برات مرور میشه 📚
پاسخ:
آره میگم بهشونا:))
تشکراات :) اوکی:* 
خـنده اَت مستـدامـ :*
((:
پاسخ:
مرسی یاسمین جان:**
بیشتر پیششون بخند که بیشتر حرص بخورن😌 والا بخدا😜😁
پاسخ:
:))) 😆😂
مگه خندیدن عیبه:|
لبت خندون:))
پاسخ:
اخه خودشون خیلی استرس دارن  :| 
هچنین ممنون:-*
موفق باشی :)
پاسخ:
مرسییی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">