بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

آب مصرف نکنید{ به جز من :)) }

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۸ ب.ظ
صبح درس نخونم تا اخر نمیخونم این قانون لعنتی رو هنوزم نتونستم زیر پا بزارم و ب درک گویان درسمو بخونم:|

مامان بابا رفتن خرید.
 کتاب به دست رفتم دم پنجره و باز اخمام توهم رفت پنجره اتاقم رو به حیاط وا میشه و کف حیاط بخاطر خاک وبارون این مدت قرمز بود ...
کتابو زمین انداختم و بادی در غبغ! :)) پیش ب سوی شستن حیاط :دی
همیشه مامان حیاط میشوره عصبانی میشم که نشور عاقا چی میشه خاکی باشه حالا ! اب کمه...کمبود اب در جهان هست و سه ساعت سخنرانی میکردم براش وهر چند دیقه میرفتم میگفتم تمومش کن حتی گاهی اب رو میبندم فکر کنه فشار کمه اب کمتر مصرف شه:دی
اما خب امروز بیخیال همه این حرفهای حساب(!)اب رو باز کردم و شروع کردم به دنبال کردن شیر خاکا :| و برگا و پسته های گرده افشانی نشده ولو شده روی زمین و با اب دنبالش میکردم 
لامصب چه کیفی میده :))) 
بعدش بخاطر حس رضایتم ب یاد بچگیام شیلنگو بالا گرفتم و تکون دادم چشمامو محک رو هم گذاشتم و چرخیدم زیر بارون تصنعی :)) گور بابای نسل اینده:دی
اما خیلی طولش ندادم حیفم اومد بچه هام از این نعمت محروم بشن^_^ البته تنهایی هم مزید بر علت شد که زودتر ابو ببندم وختی کسی نباشه خیسش کنی و جیغ بزنه چه فایده داره:)) خواهری هم که بیرونه 

ولی شما اب رو مصرف نکنید خخخخ :/ 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
هانا

نظرات  (۵)

منم موقع درس خوندن حسابی دلم میخواد اینور و اونور رو تمیز کنم:)) 
ولی کلا حیاط شستن خیلی لذت بخشه ها:')) قبلنا که حیاط داشتیم ، من و خواهرمم از این بارونای تصنعی درست میکردیم و کیف میکردیم :))
+ عگس گوشه‌ی وبلاگت عالیییییه *-* ♡
پاسخ:
مواقع عادی دست به هیچی هم نمیزنیم اونوقت:/
اره خیلی :)) 
+چشمات قشنگ میبنههه:)
میگمااا , عکس کناااری چشممو گرفت بددددجوووور *..* عالیه حسش
اب نریز خواهر :-D
پاسخ:
چشمات خوشگل میبینه :) اره حس خوبیه مخصوصا که ایفله:))

چشم چشم:d
آب کمه دخملم! نکن از این کارا :دی
پاسخ:
همین یه بار:)) تکرار نمیشه خخخ
زرنگی خودت مصرف میکنی ما نکنیم :)
پاسخ:
کم مصرف کنید دائم مصرف کنید:دی
نفرین عامون بر تو باد :دی
پاسخ:
سپاسگزارم بانوی من:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">