بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

چیزهایی عجیب درمورد من (چالش)

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ق.ظ

مدتی طول کشید بهش فکر کنم و چیزی بنویسم که واقعا عجیب باشه ببخشید طولانی شد و گاها معمولی:)))

بنظرم جالب بود و ممکنه بعدها بخونم برام خنده دار باشه شایدم تا بعد ها عادتام همینطور بمونن:)


برای اطلاعات بیشتر ب  وبلاگ یک هاتف  مراجعه فرمایید دینگ دینگ دینگ:))


۱.نیمروی ربی رو حتما باید با ماست ترش بخورم


۲.روی وسائلم شدیدا حساسم و دلم نمیخواد کسی مرتب کنه یا دست بزنه شدیدا عصبانی میشم 


۳.دوس ندارم کسی از وسایل لباس و ... من داشته باشه و سعی میکنم شهر دیگه خرید کنم که تن کسی یا دست کسی نبینم 


۳.عاشق بوی پاک کن فکتیسم و دوس دارم گازش بگیرم اما حیف خراب میشه خخخ )البته اینکارو کردم/


۴.قبل خواب حتما باید وسایل فیکس کنم مثلن صندلی درست و مستقیم پشت میز قرار بگیره غیر این باشه احساس مبکنم یکی روش نشسته و میترسم


۵.اگه وسایل بخصوصی داشته باشم یا کار خاصی انجام بدم نمیگمش چون دلم نمیخواد کسی فکر کنه دارم پز میدم :/ 


۶.بنظرم تزیین سالاد شیرازی کار بیهوده ای هست و باید هم زده گذاشت سر سفره اونطوری موادش یه اندازه باقی میمونه!!


۷.تابستون وقتی میخوابم پتو نازک میندازم و باید لااقل مچ پام بیرون باشه 


۸.لباسای راحتی توی خونم همون لباس خوابم هست:دی


۹ .عاشق فیلم هندی م :دی اما از همه شون خوشم نمیاد فقط بازیگرایی که دوس دارمو میبینم 

فیلم کره ای وغیره هم میبینم اما چون کسی هندی نمیبینه فکر کردم عجیبه:))))


۱۰.وقتی فیلم میبینم قسمتی که بامزه س یا دیالوگ خوبیه.. رو بارها میبینم بقیه معتقدن فیلم دیدن با من حرامه =\


۱۱.اشکم دم مشکه حتی وسط خیابان ممکنه اشک تو چشام جمع شه از این عادتم متنفرم


۱۲.شبا خیلی بالشم رو زیر و رو میکنم که زیر سرم خنک باشه و له نشده باشه 


۱۴.بعداز حموم کاملا باید خشک باشم تا لباس بپوشم لباسم کمی خیس شه عوضش میکنم(اگه لباسم ی کوچولو خیس شه حالمو بد میکنه اما کلا خیس باشه مشکلی نیس)


۱۵. کند بودن عصبیم میکنه حتی توی کارای خودم مثلن وقتی با رایانه[:دی]کار میکنم کلا صدا موس میاد و در حال فعالیتم 


۱۶.اهل آرایش اینا نیستم اما شدیدا دیر حاضر میشم لباسام باید ست باشه حتما 


17.بستنی فقط کاکائویی غیر این تو ذوقم میخوره و فقط یکمی ازش میخورم


18.اگه از یه نوع خوراکی یا بیسکویت خوشم بیاد اون مارک میشه تخم ملخ :/


19.دوس دارم با آهنگ بخونم اما کسی نباید نخونه! اصرارم دارم صدام مثل خودشه:)))


20.فیلم فقط تنهایی دوس دارم ببینم و هیچ وقت سینما نرفتم اما تابستون برا تنوع خواهم رفت:/


21.در خمیر دندون رو بعد از استفاده نمی بندم :دی


۲2. آهنگ هام بیشتر خارجی و هندی و ذلک هستن اینطوری به لحظات خودم ربط میدمشون چون اکثرا نمیدونم موضوعش چیه!

 

23.صمیمیترین دوستام متولد ۷۰/۷۱ هستن ..با خیلی از هم سن هام جور نمیشم توی جمع خانواده هم میرم با اون دخترا که از من بزرگترن هم صحبت میشم!


24.ماست همیشه باید توی یخچال باشه و کنار همه غذا ها حتی خورش...ممکنه هوس کنم! اینم بگم برنج رو(عدس پلو..کلم پلو) نمیتونم تنها بخورم حتما باید ماست باشه ماستم باید ترش و سفت باشه


25.من وسط فارسی حرف زدن ممکنه یهو محلی حرف بزنم یا برعکس 


26.عن اهنگای مورد علاقمو در میارم بعد دیگه گوششون نمیدم تا مدتها


27.از هر چی که سر سفره بزار امتحان میکنم و میخورم و اعتقاد ب خوردن یک نوع در وعده ندارم:) خوش خوراکم:دی 



مرسی خوندین:)  شمام همگی دعوتین:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
هانا

نظرات  (۱۰)

سلام .. چه چالشی بود

امیدوارم حالت خوب باشه . مرسی که این پست رو بعد از گذشت یه مدت حذف نکردی (چون بعضی ها کردن ) . ازت ممنونم

زیاد اهل کانال تلگرام و اینا نیستم و خب اگر همه برن تلگرام خب اینجا سوت و کور میشه . برای همین من همون وبلاگم می‌مونم و چراغش رو روشن نگه می‌دارم . ما باید به وبلاگ‌ها برگردیم . مخصوصا حالا که دوران صیانت شروع شده و بزودی فیلترشکن‌ها از کار می‌افتن .

باز هم ممنونم که توی چالش شرکت کردی :)

پاسخ:
سلااممم ممنونم امیدوارم شما هم سلامت باشید
مگه میشه حذف کرد چیزیو:) 
بله درسته 
راستش من مشارکت ببینم فعال میشم متاسفانه نی:)) 
برن بمیرن واقعا:(((
خواهش میکنم ممنون از شما ..بعد مدتها رفتم پستمو خوندم:))
عاشقِ ماستیا! :|
پاسخ:
اوهوم^_^  :))
21 خخخخخخ تنبل خانوم 
پاسخ:
:))) :دییییی
نیمروی ربی میخورم ولی ماست ترش بخورم دیگه خیلی ترش میکنم😂🤣:))
2 مثه خودمی که😏
9من عاشق فیلم هندی ام عاشقا
14 بر عکس منی⁦✌️⁩😂 من یه جوری از حموم میام بیرون انگار با لباسام رفتم دوش گرفتم:)))
25 منم همین جوری ام من کلا فارسی محلی میحرفم خیلی خوشم میاد از کلمات محلی:))
پاسخ:
من خیلیم حال میکنم :)) 
:)
جدی ؟؟؟ ایول فک کردم تو بیان تنهام:/ :** 
خیلییی بدم میاااد :/
من یجوریه گاهی خودم و طرف مقابلم متوجه نمیشه کانال زبان رو عوض کردم:)) 
اوهوم;)
وایی هانـا ((:
مـاست  (: منم به همین دچـارم و خیلی موردآی دیگه

پاسخ:
:)) 
من عاشق ماستم:)) خوبه پس:دی
چقدر خوب
پاسخ:
چی چقدر خوب :/ !!؟؟!!
۱ 😲 نخورده معدم قاطی کرد 😨
دو تا ۳ بود 😊 ، ۳ اولی بنظرتون زیاد سخت نمی گیرید 😊
۴ نظری واقعاً ندارم 😊
خصوصیات شما برام جالب بود
موفق باشید

پاسخ:
خوشمزه س که:))
ع آره -_- دیگه سخته درستش کنم://
دوس دارم تک باشم ●_•یه عادت شده ترک عادتم... :دی 
خیلی ممنون همچنین:)
چرا در خمیر دندونو نمیبندی واقعا؟چرا؟:)))
پاسخ:
سر این همیشه مامان دعوا میکنه :/ احساس میکنم خیلی وقت میبره:)))
1- اقا باید توی قانون چالش می آوردن که عجایب حال به هم زن مطرح نشه :|

7- منم همین جورم :)
پاسخ:
ینی اینقد بد بود:)))) اگه حال بهم زن نباشه یا خلاف میل بقیه که عجیب نیس;))
 پا حکم دماغ رو داره :d

درود بر تو :| :))
پاسخ:
درود خداوند بر تو باد خواهر:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">