بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

یک بغل حرف جهت خالی شدن افکار

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

چه قدر همه چی در عین اروم بودن داره زود میگذره

باورم نمیشه اینقدر زود همه چیز گذشت

نه اینکه 97 اینطور بوده نه کلن از مهر ماه رو میگم ...خداروشکر وقتی به 96 نگاه میکنم از خودم راضیم ب جز سه ماه اولش از لحاظ درسی:|

+یکی از فانتزیام اینه که شرایط خودشو با من وفق بده چه خبره همش من :|

اصن من کی بزرگ شدم (با دهان باز ب سنش فکر میکند)

نمیدونم اما این که بگذره دلم برای برنامه ریزیهای نچندان خوبم تنگ میشه :))

یه خوبی که کنکورم داشته جایی که دلم نیخواسته برم درسو بهانه کردم تابستون اختیارم دست خودم نیس:/

شدیدا منتظرم ...منتظر شروع ی زندگی جدید با کارهای جدید تفریحات جدید دوستان جدید 

و یه عید جدید که اگه خدا بخواد انشاالله انشالله بریم مسافرت بعد 6/7سال این چندسال اخر درس من مانع شد ..

سالهای قبل تر دلم میخواست دید وبازدیدارو برم بعد بریم  مسافرت اینا اما حالا نمیخوام هیشکیو ببینم و احوال هیچکس هم نخواهم پرسید کسانی که در غم ها با ما نبودند حق ندارن تو شادیها کنارمون باشن...

و من عید سال اینده میخوام خیلیارو زخمی کنم !!!!

++هیچ وقت دلم نمیخواد پز بدم ونخواهم خواست و متنفرم از پز ومتنفرتر از کسی که برای چیزی که نداره پز میده ...عشوه خرکی میاد و خودشو میگیره ...جمع کن بابا:/  حیف دلم میسوزه نمیزنم تو برجکشون :// یاد رفتارش میفتم حالم بد میشه 

ولی خب من مث ی مریض باهاش مهربون رفتار میکنم نمیدونم چرا :؟



بعدا نوشت: دیروز رفتم کلاس زبان تا اومدم بگم خواب وفلان گفتن تو هنوز با خوابت کنار نیومدی ؟؟ والا اون با من کنار نمیاد:|

بهترین کار امسالم رفتن ب کلاس زبان بود از لحاظ علمی ب کنار روحیمو خیلی بهتر کرد

+هی میخوام شام نخورم که وزنم بالا نره اما هی هر شب میگم بار اخره از فردا:|  متنفرم از اینکه چاق بشم هر چند الان فک کنم 5کیلویی اضافه کرده باشم:| :(((  همکلاسیم گفت خوبی که!!! گفتم ایده ال من نیست من از اون سیکس پکیا میخوام مثل اونا که بدنشون ورزیده س همونا که تو فیلما خیلی خوش هیکلن:دی  مرگ بر امریکا:/

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
هانا

نظرات  (۸)

ان شاءالله که موفق باشید.
حتی فانتیزی هاتون تبدیل به واقعیت بشن :)
پاسخ:
ممنونم شماهم موفق باشید:)
ایشالا خیلی ممنوون:))
😀 فانتزی 
پاسخ:
:))
چقدر عکس گوشه وبلاگت قشنگه، چقدر حس خوب میدههههه
پاسخ:
چه خوب :)
دوسش دارم^_^ تقدیم به تو خخخ
فانتزیِ قشنگیه ولی حیف که امکان‌ناپذیره :)
پاسخ:
هق هق حتی
همونطوری خوبه😊😊😊
پاسخ:
ایکون چشم قلبی خخخ
خیلی خوبه که ار 96ت راضی بودی
الهی 97ت بهترین سال زندگیت باشه با یک عالمه اتفاق خوب و یک عالمه موفقیت :)
پاسخ:
:) 
مرسی مرسی برا توهم همینطور عزیزم
کسایی که تو غم ها نبودند  حق ندارند تو شادی ها کنارمون باشن (:
پاسخ:
دقیقا:)
ایشالله عیددیگه بیای همه روزخمی کنی:دی
من که دوباره عیدبعددرگیرامتحان علوم پایه این حرفامیشم امسال قشنننننگ خودموتخلیه روحی جسمی کردم😅

واقعادلت سیکس پک میخاد؟یاشوخی بود؟
پاسخ:
ایشالااا :))
اخی هم بد وهم خوب:) اورین کار خیلی خوبی کردی موفق باشی:*

سیکس پک نه به اون معنی :)) بیشتر منظور فیت بودنِ چون برا ما خانوما فکر نکنم اونطوری بشه (قشنگم نیس)..این هنر پیشه هارو دیدی؟اونطوری :دیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">