بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

روز نوشت

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دیروز دایی همین که از در اومد صدام زد و ی دفتر تقویمی بهم داد :) اقا اینقدر خوشحال شدم من عاشق هدیه گرفتنم*_* اما نمیدونم چی بنویسم:/

امروز که در حال درس خوندن بودم یکی ب مامان زنگ زد و عقد دعوت کردن من این مدت از بس که عزا بود حالم بد شده :/ 

یهو جلو خودم گفتم اخ جون بلافاصله یکی از درونم بلند جواب داد اصن ب تو چه تو که درس داری ! :)) ضدحال:/ 

کلن  اتفاقات بیرونی ب من ربط نداره -_- تو دلم گفتم کاش عروسی رو بعد کنکور من بگیرن هق هق دلم عروسی میخواد:'(

دیشب اسمون مهتابی بود و روشن  منم خوابم نبرد همش دنبال دلیل بی خوابیم بودم که فهمیدم درست دوسال قبل اولین کنکورم ک خوابم نمیبرد ی دلیلش اسمون مهتابی بود ماه اسمونو خیلی روشن کرده بود من دلم میخواد توی تاریکی مطلق بخوابم ینی اونطوری راحت خوابم میبره خلاصه ک صبح سر سفره صبحانه همش داشتم ب مهتاب فحش میدادم ناخوداگاه یاد سهراب افتادم 

بد نگوییم ب مهتاب اگر تب داریم... 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
هانا

نظرات  (۸)

من شب کنکور راحت خوابیدم ((:
میگمآ شاید تقصیر کنکور بوده نه مهتاب ((((:
پاسخ:
خوش بحالت !
شاید همینطوره:)
مهتاب بیچاره
تو درس و زندگی موفق باشید
پاسخ:
:')
ممنون شماهم موفق باشید
فعلا دور عروسی رو خط قرمز بکش :)
پاسخ:
چشم :)
هق هق حتی:دی 
چشم بند بزارید
پاسخ:
 اِع آره خیلی ممنون:)
 اصلا بفکرم نرسیده بود:/
ایشالا بعد کنکور کلی عروسی دعوت بشی، اصلا عروسی خودت الهی :)
پاسخ:
ایشالا :) 
خودم بعدِ بقیه:)))حالا وقت هس:دی😄
من پارسال توعیدرفتم عروسی😄ولی امسال واسه امتحانام نرفتم😑همچینم فک نکن بعدکنکورمیتونی بری😂
پاسخ:
ای وای 😂😂از دست تو😂😂  اونم هست:))
این دفتر تقویمی ها عشقن منم از این و اون هدیه گرفتم بایگانیشون کردم بعضی هاشون توش شعر حافظ و سعدی داره آدم دلش غنج می‌ره  :)
میتونی نوش خاطره و شعر و اینا بنویسی :) 
حال دلت خوب هانا 🤗
پاسخ:
اری اری خیلی دوسش دارم من اولینی هست ک دارم:) خاطراتمو ک اکثرا وب مینویسم اونجا شاید جا نشه:)) 
مرسی عزیزم برای تو هم همینطور
جال انگیز ناک

مهتاب که خوبع 
پاسخ:
:)
چی بگم والا:/ مزاحم خوابمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">