بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

لعنتی :((

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

خیلی مسخرس که قبل خواب بیای کارت ورود ب جلسه بگیری اونوقت بگه داوطلب یافت نشد

لعنتی داوطلب اینجاست....یافت نشدو کوفت و زهرمار..

ب ولله همینجام با چشمانی پر از تمنای خواب که داره دیوونه میشه

پولی ک واریز کردم حرامتون باشه حتی فک کنم دوبار ثبت نام کرده بودم این مرحله رو !!! چقد منتظر این ازمون بودم هر چند قرار نبود هیچ گوهی بشه ولی تمرینی بود://

نمیدونم خوشحال باشم که تراز ناجوری وجود نداره ک مشاور بعدا ببینه یا ناراحت باشم ک باوجود واریز پول نمیتونم برم و امتحان بدم یا اصن عصبانی باشم ک جناب پدر درست ثبت نام نکرده 

تازه ی مدته همش میترسم کنکور درست ثبتن نام نکردم :| 

ای خدااا شکرت:/



بعدا نوشت:از ازمون برگشتم :/ صبح بابا با روش سوم امتحان کرد اومد من همون ی روش رو نرفتم:|| 

دیر رسیدم سر جلسه حوزه تغییر کرده بود اما تقرییییبا خوب مدریت شد ولی امان از اختصاصی ها هم یکم سخت شده بود هم من پراکنده خوانی و بد خوانی داشتم بخاطر عجله داشتن مفهومی نخوندم :( ...نابود اصن

:(( تا عید دیگه عمومی نمیخونم اصن:/ فقط اختصاصی

بعد از بعدا نوشت: از کارنامه راضی بودم همه داغون بودن من تنها نبودم:دی اما من باید بهتر بشم من هدفم این نیست💪🏻خدایا توکل ب خودت پلیییییززز🙏🏻

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
هانا

نظرات  (۱۰)

بلاخره چطو رفتی ازمون دادی دی

نمیشه همش اختصاصی خوند یکمی هم عمومی بش اظاف کن اینجور ذهنت خیلی خسته میشه هاا
پاسخ:
صبح بابام امتحان کرد از راه شماره پرونده اینا اومد !!تعجبه از راهای دیگه نمیومد:/

چاره ای نیست عمومی هام رشد داشتن اما اختصاصی نه! چون نرسیدم مباحث رو کامل با تست جمع کنم از هر کدوم ی ذره -_-


۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۲ آمانیتا موسکاریا🍄
جات بودم خوشحال میشدم :دی
پاسخ:
زیر پوستی خوشحال شدم اما دوامی نداشت:))
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۰ آسـوکـآ آآ
عجبا :|
پاسخ:
:/
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۰ روزالی پیرسون
چقدر اعصاب خوردکن
پاسخ:
بسیااار
ایشالله ازمون بعدی..جامع و مهم
پاسخ:
اوهوم ایشالا دیگه برسم
ای باباسنجش؟؟فک کنم بیست تومنی بودازموناش:|||
ینی20ت پرید؟؟😒😞
پاسخ:
حله عاقا :) نپرید ولی من حسابی له شدم سر جلسه:///😁
آروم باش هانا :(
پاسخ:
نمیشود خو:/
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۳۵ دخی تهرونی😚😚
نترس آجی چرا ثبت نامت مشکل داشته باشه انشاالله میری و موفق هم میشه
تو میتونی😚😚😚
پاسخ:
عزیزم:) خیلی ازت ممنونم ایشالله:)❤️
منم همیشه خواب میبینم که کنکورمو ناقص ثبت نام کردم :-\ 
کلن ازین کابوسا زیاد میبینم :'( 
کاش تموم شن این روزا و روزای بهتری بیان 

پاسخ:
:( 
کنکور دیوونمون کرده:/
کااش
:|
فکرشو بکن کنکور بگه داوطلب یافت نشد:/
پاسخ:
وای دیوانه کننده س فکرشم ی کابوس بزرگه☠️☠️خدا خودش رحم کنه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">