بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اندر احوالات..

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ق.ظ

اینقدر دلم میخواد بنویسم اما وقت نشده بیام 

گوشیمو برداشتم اما فایده نداشت فکرم ب این بود ک با زنگ گوشی خودم بیدار میشم و کلن راحتترم من ک تل ندارم پس سرگرم نمیشم ............

دستام کمی میلرزه  امروز انرژیمو سعی کردم برگردونم و شروع کنم و همش تو سرم میچرخید اون مشاور بیچاره دوساعت برات سخنرانی نکرد ک کم کاری کنی و اخرش با خودش فک کنه این هیچی نمیشه یا هرچی گفتم این گوشش در و اون دروازه! 

اما خب پریود شدم و از دل درد شدید ب خودم میپیچیدم خوردن دم نوش و قرص دیر اثر داشت اما از اون همه درد خسته شدم و خوابم برد ظهر یه کمی غذا خوردم زود شروع کردم 

من هیچ وقت اینجور وقتا درس نمیخونم اما از وقتی مشاور گرفتم متحول شدم یجورایی یادمه اینجور وقتا خواب و فیلم بود پس اگه نزدیکای ١٠ساعت بخونم ینی شاهکار کردم اما امروز رو دنده منفی بودم و افکار منفی مجال نمیدادن

نکنه زیست اینطور شه نکنه ریاضی نشه..نکنه روز کنکور مریض شم ...

دیوونه شدم ..این فکرای لعنتی دلمو میلرزوزنه پر از استرس میشم اما نتونستم خیلی جلوشو بگیرم

بدتر از همه موضوع پریودم بود ک باعث شد امروز کم بخونم و خود زنی کردم اخه من چی بهش بگم 

بیست بار تایپ کردم :مریض بودم ،نه مقداری مریض بودم،نه نه حالم خوب نبود ..اها مشکلی پیش اومد :/// 

ی سیکل طبیعی اینطور باعث ازارم میشه ..شت واقعا :/ 

افکار منفی خیلی اذیتم میکنن😓 حتی احساس میکنم این مدته افسردگی گرفته بودم و الان بهترم اما بازم کامل رفع نشده امیدوارم طول نکشه بیشتر از این :((...اگه میشه برام دعا کنید دوستای خوبم🙏🏻

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۳
هانا

نظرات  (۹)

اروم باش هانا ♥
چقد حرص خوردی تو دختر ): درست میشه همه چیز :*
به تک تک احوالاتت حق میدم ، اما فقط کم نیار (: 

پاسخ:
عزیزم:* ایشالا ک همینطوره
نگران نباش من خیلی پررو ام :/ اگه پررو نبودم پشت کنکور نبودم اصن ;))
ای بابا :/

بیام با دمپاییی ؟😒😒😒

عزیزم ترس هست ولی تا غلبه نکنی نمی تونی پیروز بشی :)

قوی بااااااش💜
پاسخ:
:/
✋🏻😅 ن دیگه خوب شدم:)))
چششممم:)❤️
۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۳۸ آسـوکـآ آآ
این سختیا میگذرن
قوی باش و ادامه بده :)
پاسخ:
چون میگذرد غمی نیست..
ممنونم عزیزم:) سعیمو میکنم:*
بعله مرگ برش

مثلا فک کن روز کنکور با یه انرژی توپ میری سر جلسه و بهترین نتیجه ممکنو بدست میاری
رویای قشنگی بباف واسه خودت  ولی زیاد تخیلی نباشه
پاسخ:
:) 
اره خیلی هم خوبه*_*
خیلی ممنون از راهنماییات 
درباره اینده فکر مثبت کن  نه منفی

اصا فکر منفی ادمو از کتاب دور میکنه


پاسخ:
اره درسته ..مرگ بر افکار منفی:|

این افسردگی وانرژی منفی بخاطرِ همین دوره س .. خوب میشی :))
پاسخ:
اره انگار:/ لعنت بهش:|||
ایشالا :) ممنونم عزیزم
آروم باش رفیق جان
با آرامش برو جلو :)
پاسخ:
همه ارزویم اما چ کنم ک گاهی نمیشود:/
مرسی حوا جان:)
به اینده فک نکن شاید  تو اه قرا باشه یه ماه دیگه خدایی نکرده بمیری    تو این یه ماه باید وظیفتو مث یه پشت کنکوری که درس خوندن به نحو احسن انجام بدی

پاسخ:
بدتر میشه که:))) 
ممنون سعی میکنم :)
به اینده فک نکن در لحظه زندگی کن
پاسخ:
سخته خب..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">