بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

لعنتی:/(پوکـرانه)

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

دیروز ب خاطر مرگ خانوم بازیگر فکرم درگیر شد ر چی برنامه ریختم پنبه شد اصن مرگ فکرمو درگیر میکنه این شد ک ١٢ساعت نخوندم و ب مشاورم یک ساعت اضافه پیام دادم:||| خدایان مرا ببخشایند:(((

الانم همش دلم میخواد بگم اصن لعنت بهت ب من چه ک مرد :///  مرسی اه

اما امروز ب کوری چشم شیطون دارم خوب پیش میرم ولی جوجه رو امشب باید شمرد:/

جمعه هم از جوایز نفیس خبری نیس من ک شنبه نخوندم ب جاش جمعه باید بخونم :// خوب بهت میاد://

میترسم مشاورم کم کم ناامید شه ی هفته س ک درس حسابی نخوندم :( خودم احساس میکنم اب روغن قاطی کردم :|

اینقد بالا پایین شدن برای چی اخه

و ای اسفند چقدر زود داری میگذری جانا!!..مهلت بده:/ همین ک بیدار میشم شب شده:| مسئولین رسیدیگی کنن!!!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
هانا