بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

not found..

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

امروز از آن روزها بود ک دلم خواست خودم را وردارم بریزم دور...

از آن روزهایی ک فقط زورم ب یخچال میرسد 

ک زل میزنم و بی هدف و بدون برداشتن چیزی درش را میبندم ..لعنتی!!!

از اون روزهایی که حتی خودت حال خودت را نمیفهمی

از آن روزهایی ک دلت قانون شکنی میکند 

بر خلاف فرمان عقل میتازد

و میگوید گور بابای هر چی کنکور و گوارش مواده :// بیگیر بخواب:|  

و هیچ توضیحی دقیقی نداری برای کم کاری ک تحویل مشاور بدی 

رباط ک نیستم ؟؟؟ هستم؟؟؟ :(((( 

 امروز به عبارتی بسیار شت بود:|

خب تف دیگه :// 

++بارون ..عجیبه برخلاف قبلنا بارون رو دوس دارم خصوصا از اینا ک خیس میکنه...زمینا حسابی دارن سیراب میشن زمین داره امده میکنه خودش رو برای ی فصل جدید.. 


خدا جون خوب بگذرد لطفا...

خدا جون بیشتر هوامو داشته باش ببخش ک من بی معرفتم تو ب بزرگی خودت ببخش :( 



۹۶/۱۱/۲۹
هانا