بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

شنبه های ادامه دار :/

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

امروز ب طرز عجیبی حالم ی جوریه حال هیچ کاریو ندارم :// !!! اوووف کی این ٥ماه بگذره راحت شیم  از دست شنبه های ک باید از اول هفته رو تموم کنی

روزایی ک درس نمیخونم اینطوری پکر میشم
با وجود این ک میدونستم اینطور میشه اما  ب هیچ جام نبود و وقت تلف کردم و ب بیکاری گزراندم
بگم غلط کردم خوبه :||||
از اونام ک صبح نخونم تا شب نمیخونم:// اف بر من باد در این روز :/
دلم میخواد مشاورم ازم عصبانی شه و بگه لعنتی چرا نمیخونی چرا تلاف کردی امروز رو از ی طرفم دلم میخواد بگه فدا سرت از فردا بخون:||
موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۶/۱۱/۲۱
هانا

نظرات  (۸)

گذشته رو ول کن. حتی یک ساعت قبلت رو. فقط نذار الانت بره جزوِ گذشته‌ای که دوستش نداری. خوب ازش استفاده کن. :)
پاسخ:
حق با توئه .. سپاس:)
چرا آخه؟ واقعا صبح نخونی تا شب نمی خونی؟ 
کمال گرایی نکن، آفته کنکوره
پاسخ:
 اره واقعا! 😔
متاسفانه کمال گرا هستم-_-
اره بخون
ببین ایندفعه چقدر ساعت مطالعه ت خوب بود (:
بخون بخون که آخر هفته نزدیک است :/
پاسخ:

اره خیلی کیف داد:)

از انچه میبینیم و تصور میکنیم در واقع:))  -_-

منم اگه صبح نخونم تا شب نمیتونم چیزی بخونم! :///
اکثرِ بچه ها همینجورین! -_-
پاسخ:
درد مشترک-___-
من هم  مثل شما هستم اگه یه روز نخوندم بقیه روزا رو هم خراب میکنم  یه کتابی هست به اسم از شنبه نوشته بهرامی پور  میتونید 40 صفحشو از نت دانلود کنی  و اه خوشت امد بخونی به  نظر من که کتاب محشریه و خیلی بهت کمک میکنه

دنیاتون ب ی غم
پاسخ:

ممنونم نمیدونم وقت کنم یا نه البته من نمیذارم کل هفته خراب شه فقط همون روز


سپاس

بعدش کلی راحت میشی
الان کلی تلاش کن ^_^
پاسخ:

وه که چه مشتاق وپریشانم :)

اوکی:))

از پست گذاشتنا معلومه دوسه روزی یه جوری هستی :)
پاسخ:

:) چه کنیم..

من تا الان هیچی نخوندم به قول تو پکر بودم گرفتم خوابیدم الان باند شدم میرم نهارمو میخورم میشینم سر درسم (:

حداقل تا اخر شب میتونی پنج ساعتو بخونی دیگه تازه اگه زود بخوابی! اگه دیر بخوابی که بیشتر !
پاسخ:

اره درسته اما نشد :| الان تا شب میخونم (ساعت8ونیمه:))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">