بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از سری پست های خز:)))

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

چه روز خوبیه امروز    چه بی اندازه خوشحالم:))  

اقااا من چرا پستایی ک اخر شب میذارم ب سمت دلتنگی پیش میره:/ بزرگی گفتند ک شبها دلتنگی ب مرحله ی هشدار میرسد:| 

امروز میرم دکتر اگه نوبت شد و اگرم نشد ک خرید کوچکی میکنم، نخریده حالم خوبه :)) 

جمعه تونستم جبران میکنم:) برنامه جدیدمم تحویل گرفتم کمی فشرده تر شده اما من میتونم💪🏻😼

(از آنجا ک اینجا دفتر روزانه نوشت و خاطرات نوشت منه تحمل کنید چرتو پلا هامو🙈:)) گاهی خیلی نوشتنم میاد :)) 

اصل حالتون خووششش❤️

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
هانا

نظرات  (۴)

آخر شب فقط موزیک هاش می چسبه. آدم سوار ماشین بشه و بره بیرون با موزیک چرخی بزنه در حد بیست دقیقه توی شهر رو برگرده ...
پاسخ:
این کار برای ی دختر اینجا امکان پذیر نیست:) اما اگه بود علاقه ای نداشتم تو خونه هم میتونم گوش کنم

راستی خوشحالم ک برگشتید من فرصتی نداشتم کامنت بذارم 🙏🏻
نوشتن خوبه :))) منم فقط زورم به نوشتن میرسه :))) یهو دیدی تو یه روز پنج تا پست گذاشتم! D:
پاسخ:
اوهوم:)
والا؛))
موفق  باشید
پاسخ:
سپاس شما نیز هم:)
خز نیست :)
خیلیم خوبه :))
پاسخ:
نظر مهربونیته:))
ممنون:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">