بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

و خدا رحم کند این همه دلتنگی را...

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

امروزم گذشت...

البته کم کم فردا داره شروع میشه ..

کمی خسته م شایدم بیشتر نمیدونم (حالا این لوس بازیا چیه دراوردم نمیدونم :/)

 امشب دلم درد و دل خواست 

میترسم از زندگی ک هر بار ی چیز غافلگیر کننده برات داره میترسم چون مرگ جوونها زیاد شده ..توی دلم هربار یاد اون دخترا میفتم همش میگم الهی بمیرم براتون چقد سخته بی پدر بودن بی سایبان بودن 

خدا همه پدرا رو حفظ کنه برا خانوادشون 

این اخر زمان ه چرا ک جوون ها بیشتر میمیرن ...کاش من سالهااای خیلی پیش ب دنیا میومدم ک مرگ و میر شاید کمتر بود اگه بود پیرتر ها بودن ن جوون هایی ک با ی عالمه ارزو زیر خاک میرن

بغض دارم 

اسمان دلم ابریست و قصد باریدن اما..ندارد


میترسم خدا ...میدونی هربار ک قران گوش میدم اشکم سرازیر میشه نمیدونم چرا ..

خدایا امشب اغوشت را ب من میدهی ؟من بغض کنم و تو نوازشم کنی ..من صدایت کنم و بگویی جان دلم نترس .خدا جانم..دلم اطمینان میخواهد و اندکی ارامش..


خدایا مراقب همه ی پدر و مادرا و عزیزانمون باش امین🙏🏻

التماس دعا🙏🏻


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
هانا

نظرات  (۸)

خدا حافظ همه باشه .. انشاالله
پاسخ:

امین:)

۱۲ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۰۷ آسـوکـآ آآ
الهی آمین . . .
پاسخ:

:)

امین

غمتون نباشه

2نیا   2روزه
پاسخ:

:)

بله خیلی کوتاهه ..

آمین. 🙏 
پاسخ:
:)
کلا زندگی و جهان و کائنات داره به سمت بدتر شدن حرکت می کنه
امیدوارم خدایی باشه که در نهایت دستمون رو بگیره و نجاتمون بده و حاصل استیصال بشریت از بدبختی هاش و توهماتش نباشه
پاسخ:

اره ..از شانس بد ما:(

حتما هست انشالله ک لایق نجات باشیم

این فکرا هرچقدرم اجتناب ناپذیر باشن، سعی کن یه جوری حواس خودتو پرت کنی. چون واقعا واقعا واقعا ادم ازار میبینه، هرچقدرم حقیقت باشه، هرچقدرم کنار گوش هممون. 
پاسخ:
اوهوم حق باتوئه.. خیلی ازار دهندس:(  ممنونم🌹
چقدر مهربون و بااحساسی :)

محتاجیم به دعا
پاسخ:
مهربونی از خودته عزیزم ممنونم❤️
🙏🏻:)
اون موقع ها هم مرگ و میر زیاد بوده الان چون جمعیت زیاد شده مرگ و میر بیشتر به چشم میاد، اون موقع ها که بدتر بوده یه بیماری میومده یه شهر نابود می شدن... 
خدا عزیزامونو حفظ کنه 
پاسخ:
اره بیماری ها وحشتناکن درمانی نبوده اما خب من ک شنیدم زمان پدر بزرگ مادربزرگا خیلییی کم جوون میمرد و پیتر ها هم خوب عمر میکردن سالی یه نفر مثلن الان متاسفانه خیلی زیااد هضمش سخته:(
امین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">