بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

کوالا طور:/

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ب.ظ

باید یه نامه ب خودم بنویسم و از وضع موجود ابراز نگرانی کنم:|

کوالا شدم اصن:/ زمستون اومده ودارم ب خواب زمستونی میرم !!  اصن یه وضعی!! انگار گرد دوغ پاشیدن تو هوا

صبح ساعت 8 لطف کردم وبیدار شدم اما یک ساعت و نیم گذشت وشدیدا خوابم گرفته و همش چرتم میومد منم اومدم ونیم ساعت خوابیدم

حالا اون ب کنار ظهر ساعت 4 دوباره خوابم میاد و نیم ساعت میخوابم و من درون اصلنم شرم نمیکنه و با پروییی تمااام میگه  خوابم میاد خو:/

تا همین دوهفته پیش خوب بودم و زود بیدار میشدم و ظهرم خوابم نمیبرد اما حالا برعکس شدم

اصن از این وضع خوشم نمیاد نمیدونم چیکار کنم و اون روزا چیکار میکردم ک خوابم نمیگرفت هر لحظه:(

 نمیتونم مقاومت کنم ودلم میخواد بخوابم :|| 5روزی میشه که اینطوری شدم و ب دنبالش ساعت مطالعه های شرم اور


+چند روز پیش با اقای و هم صحبت کردم و گفت هر کمکی از دستش بر بیاد انجام میده الان خیالم کمی راحت تر شده  کمی هم میترسم از کم کاریایی که اینبار باید گزارشش داد امیدوارم از پسش بر بیام

++ی سری اهنگایی هستن ک خیلییی وقت پیشا شنیدیشون (حتی بچه بودم)و وقتی یهویی پیدا شون میکنی از گوش دادنش لذت فوقالعاده ای میبری و اینبار با ترجمه ش وچه مضمون جالب وقشنگی:) *_* از این حس های قشنگ نصیب شما نیز هم:)

+++ی سختی که این روزا دارم نداشتن موهامه :)) چون از اولین باری ک پسرونه کردم دیگه نمیتونم جلو اینه مو تاب بدم البته خب نفعش ب درسم میرسه و وقتم گرفته نمیشه دلم برا موهام تنگ میشه گاهی اما خب راحتی ک این داره رو در حال حاضر با هیچی عوض نمیکنم :)))


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
هانا

نظرات  (۹)

منم پارسال همینطوری بودم
کلا یه وقتایی که تا آدم میخواد درس بخونه مخصوصا زمستون باشه زیاد خوابالو میشه  :))
صبح ها ورزش کنی هم خوبه:)
پاسخ:

:))

نکته ظریفی بود سعی میکنم یادم نره:) تشکر

۰۱ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۸ امیررضا کامیار
زیبا
اویل مطلبت توپ بود
پاسخ:

تشکر:)

۰۱ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۵۱ خانه مشاوره
ثبت نام از ساعت 16 شروع میشه،

هر سوالی درباره ثبت نام دارید کامنت بذارید تا راهنماییتون کنیم.
.
.
با توجه به درخواست بسیاری از دانش آموزان، مبنی بر عدم اطمینان به کافینت ها، و‌ برخی خطاهای کافینت ها در ثبت نام دانش آموزان، مثل ثبت نام رشته ی ریاضی به جای تجربی و...
تیم ما تصمیم گرفته که امسال ثبت نام رو‌ جزو خدماتش قرار بده.
این ثبت نام توسط افراد کاربلد و متخصصین انجام می شود.
در صورتی که مایل هستید ثبت نامتون رو ما انجام بدیم درخواستتون رو مطرح کنید
.
منتظر  اطلاع رسانی های آینده آتی ما باشید.

هزینه ی ثبت نام کامل و تضمینی برای هر رشته ی تحصیلی ۴۹ هزار تومان می باشد.
پاسخ:

خیلی ممنونم:)

 خودم از بس کنکور ثبت نام کردم دیگه اوستا شدم:|

تااومدم کنکوری شم  ساعت خوابم وحشتناک ریخت بهم! :/ ولی دارم سعی میکنم تنظیمش کنم.
پاسخ:

خدا خواب هممونو کنترل کنه:|

اسمتو اضافه کردم به لیستااااا
این هفته باااید بیای گزارش بدی ((:
پس بدو برو درستو بخون هانا جون

+تو چرا ارسال نظر خصوصی وبت فعال نیست ؟ ://
خخخ
اخه لازم میشه بعضی وقتا
پاسخ:

سپاس عزیزم^_^

سعی خودمو میکنم:)

اگه ببینم واقعا خصوصیه تایید نمیکنم :)))

من این معضل خوابو با هر 4تا فصل دارم:|
پاسخ:

ای بابا :)

همگان اسیر خوابیم:/

۳۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۸ ــ یاس ــ
فک میکردم فقط خودم دچار این وضعم، باعث دلگرمی بود=))
پاسخ:
خب خداروشکر :)) خوبه ک تنها نیستیم؛))
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۹ یک بلاگر
منم خیلی خوابم میاد . خیلی خیلی خیلی خیلی
پاسخ:
مث اینکه همه گیره :/ me too
وای وای وای 😂😂
چند خط اول پستت عالی بود
عین خودمی

+من چون روزها این طوری میشم ، خودمو عادت دادم به مطالعه ی شب
دیگه چیکار کنیم والا
همه ش خوابمون میاد
بعد بابام میگه بخاطر کنکورته!
نه والا! مال من که تابستونم کنکورمو داده بودم ول معطل بودم همه ش میخوابیدم!!!
پاسخ:

:))

من این چند روز شبم خوابم میاد:/ ینی ب این امید  میخوابم میگم فردا خوابم نگیره باز:|

اره والا منم تابستون تا لنگ ظهر خواب ..بعد از ظهر دوباره خواب  :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">