بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

ترکاندن هفته های پیش رو

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ


چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد


من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک


+ خب از الان استارت هفته رو میزنیم (صبح تمرکز نداشتم اصن:/ )

پر انرژی و با انگیزه  

برای ترکاندن ازمون بعدی این هفته و دوهفته بعد ترش باید حسابی خودم وکتابارو بترکونم :)


+بگو تصمیم دارم ب قله برسم ن که مث یه ادم برفی بمیرم

++بخاطر هدف یعنی توو هر شرایطی ادامه سفر

برگرفته از اهنگ باور 25 باند


+++وقتی از خدا میخوای .. کم نخواه *_^


التماس دعا :)  یاعلی

# مثبت :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
هانا

مثبت باش

نظرات  (۵)

۲۴ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۳ میم . الف
 "وقتی از خدا میخوای،کم نخواه "
عالی بود.😊
پاسخ:
قابلی نداشت:)
علی یارت (:
پاسخ:

خدا نگهدارت:)

مرسی

۲۳ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۴ میم صادو
 سلام میمصادو هستم!
 وبلاگ شما دنبال شد و سعی می کنم از مطالبش استفاده کنم  ممنون میشم وبلاگ بنده رو هم دنبال کنید
مخصوصا اگر به کلمات زیبا و شاعری علاقه دارید باتشکر یاعلی
پاسخ:

سلام

ممنون

متشکرم خوب بود
۲۳ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۱ یک بلاگر
تو می توانی!
پاسخ:

yesss :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">