بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اینجانبِ خوشحال و کیفور

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰ ق.ظ

از هر دری سخنی😋

   

در هفته جاری ک رفت حسابی ترکاندیم و رکورد ساعت مطالعه خود را زدیم و بسیار راضی و خوشحال هستیم

باشد ک این روند ادامه پیدا کند و رستگار شویم البته نمیدونم چی پیش میاد امیدوارم خوب بشه

٪‏ حتما میشه من در هر حال  پیروز میشم چون نسبت ب پارسال مطالب بیشتری خوندم هیچ جای نومیدی نیست

خدایا توکل ب خودت :) 

+اگه کسل هستید و خسته حتما هفته ای یک بار باشگاه برید تاثیرش بینظیره انرژی کل هفته تون تامین میشه و سبک میشید 👻برای من ک اینطور بود ای کاش هفته های قبل ش هم میرفتم متنفرم از اینکه همه تلاش تابستون برای رسیدن ب وزن مورد نظرم از بین بره اما چ میشه کرد کنکوره و هزار دردسر://

این روزا خیلی ب هدفم فکر میکنم و دوس دارم بهش برسم 

امروز سری زدم ب اینستا و عکسای دوستای دبیرستانمو نگاه میکردم ...چقدر عوض شدن بزرگ شدن و بعضا دانشجو شدن دلم برای ی دورهمی تنگ شده شاید خیلی دوستی عمیقی با همشون نداشتم اما خب.. باخودم فک کردم کاش منم دانشجو بودم اما صدای درونم گفت ملاک رفتن ب دانشگاه نیست ملاک رسیدن ب هدفه 🙅🏻💪🏻

دلم بارون بی وقفه میخواد دلم برف میخواد برف برف برف.خدا جون بارون و برف پلیز :/





موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
هانا

نظرات  (۶)

ملاک رفتن به دانشگاه نیست ٬ ملاک رسیدن به هدف ِ

این جمله رو باید با طلا نوشت (:
پاسخ:
:)
قربونت^_^ نظر لطفته
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۷:۵۸ میم . الف
وااااای آره واقعاً کاش برف بباره ، پارسال باز یکمی برف داشتیم امسال هیچی! :'(
پاسخ:
انشالله❤️
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۴:۳۲ همدم ماه
تلاش تلاش تلاش 💪تو بر آنی که بر آیی😉💪
پاسخ:
توکل ب خدا 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻انشالا ک بشه🙏🏻❤️ممنون
باشگاهو موافقم
من خودم همه ش خوابالو و کسل بودم ولی از بعد کنکورم که میرم باشگاه واقعن حالم عوض شده خیلی بهتر و سرحال ترم

+برف رو که ...
هععیییی
)):
پاسخ:
:)
اره خیلی اثر داره
هعیی..
امیدوارم موفق بشی :)
وای منم دلم برا برف باجی حسابی تنگ شده 
پارسال رفتیم پیست ولی امسال انگار قسمت نبود:(
پاسخ:
ممنونم😊
منم و دلم تنگ شده واسه لباس سفیدی ک شهر میپوشه واسه پا گذاشتن تو برف
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۳۸ هوای باروونی
سلام ...آره واقعا منم برف میخوام!
پاسخ:
سلام اوهوم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">