بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

13دلیل برای زندگی(چالش)

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ

اول ک میخواستم از این چالش بنویسم فک کردم ساده س و زود مینویسمش الان ب غلط کردن افتادم😬

شاید چیزاهایی غیر از اینا هم باشه ک من در حال حاضر ب ذهنم نرسه دلایل زیر صرفا توسط مغز له شدم (از فشاری ک اوردم برا نوشتن این دلایل ) تراوش شده :/ 

 1: میخوام زنده بمونم تاببینم ک پدر و مادرم و کسانی ک دوستشون دارم بهم افتخار میکنن

2: باید ب قله برسم و ب کسایی وقتی شکست خوردم گفتن هه ی لبخند پیروزمندانه بزنم و بگم دیدی

3:بعد از رسیدن ب ی شغل خوب و درامد خوب توی ی موسسه خیریه عضو باشم ی عضو مهم

4: میخوام ب کشورایی ک دوست دارم برم از لندن و پاریس و چین و هند و ایتالیا ووو با فرهنگشون اشنا شم

5: اگه بمیرم پدر و مادرم خیلی عذاب میکشن نمیخوام عذاب بکشن

6: دستم تو جیب خودم باشه و ی عالمه خرید کنم از هرچیزی ک خوشم اومد بخرم توی این خرید ترجیحن با همسرم باشم🙈

7: بچه های قد و نیم قدی ک مال خود خودمن❤️

8: کارایی ک دلم میخواد تجربه کنم و هنوز تجربه نکردم میتونه شامل چیزای ساده ای باشه اما دلم میخواد تجربشون کنم 

9: اینقدی زنده بمونم ک فرصت داشته باشم برا اون دنیا توشه ای بردارم از دست خالی رفتن میترسم..

10: تجربه عشق واقعی ک ب سرانجام برسه 

11:امام زمان رو ببینم و باهاش حرف بزنم...

دیگه واقعا قفل کردم فعلن همینا🙄

دلیلی هم بودن ک احساس کردم شاید اینا علت زندگی و زنده بودن نباشن🤔 حال کامنت نداشتید بی زحمت روی اون فلش سبزه کلیک کنید بفهمم خوندید🙏🏻تنکیو


خدایا چنان کن سرانجام کار    ک تو خشنود باشی و مارستگار و خوشحال😁



موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۵
هانا

نظرات  (۸)

۱۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۰ لیمو جیم
ایشالله همه رو تجربه میکنی و راااضی ای از خودت :-)
پاسخ:
ایشالا مرسی لیمو جان:) ایشالا تو هم ب رویاهات برسی
۱۶ دی ۹۶ ، ۰۱:۳۰ آنیا بلایت
هنوز نه کتابش رو خوندم و نه سریالش رو دیدم و با این چالش یه مقداری از کتاب واسم لو رفت فکر کنم:)) ولی الان که بهش فکر کردم به‌نظرم دلایل من خیلی کوچیک و خنده‌دارن فکر کنم:')) و فکر کنم به ۱۳ تا هم نرسن:'))
+دلایلت جالب بودن:)♡ امیدوارم راهی که داری میری رو خوب پیش بری و به آرزوهات برسی:* ♡♡ 
پاسخ:
منم ندیدم سریالو 
خب مهم اینه واسع تو دلیلی برای زندگیته هر چند کوچیک
ممنوون❤️ توهم همینطور
دو و هفت عالی:)))

به تک تک شون برسی ❤
پاسخ:
:)))  ممنونم عزیزم
دلیلِ دومت عالی بود :)
پاسخ:
سپاس حوا جون
دلایل خیلی خوبی بود (: 
ایشاالله به همشون برسی .
پاسخ:
ممنونم عزیزم انشالله
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۳ میم . الف
دلیلِ دوّم. :) 
پاسخ:
:)✌🏻
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۲:۵۱ ماهی قرمز
خیلیم خوب :)

منم نوشتم :)
خوشحال میشم وب منم سر بزنی :)
پاسخ:
تشکر❤️ 
حتما:)
ان شاءالله به همشون برسی ^_^
پاسخ:
سپاس فراوان❤️🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">