بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

erorr :|

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

چقد وقت صرف پیدا کردن ی عنوان کردم اخرشم ارور دادم وب قبلیم بیشتر خلاق بودم:/

چقد خوبه یجایی هست ک میتونی بنویسی ..خیلی خوبه:)

اومدم بنویسم اما نمیدونم از کجا شروع کنم ...

فقط دلم میخواد ب گوش همه ادمای دنیا برسونم ک هر ادمی منحصر بفرده اینقد مقایسه نکنیم

این روزایی که داره میگذره من مثلن 19سالمه اما رفتار نزدیکترین ادمای اطرافم جوریه ک انگار14 سالمه......

ای کاش میفهمیدن ک ی دختر 19ساله ی دختر عاقل و بالغه اونقدر ک میتونه خودش فکر کنه درست و غلط رو رو لاقل توی مسیر کنکورش تشخیص بده ..میدونه باید چیکار کنه

میدونه اونم از کسی کم نداره و باید تلاش کنه

اما والدین عزیز خداوکیلی درسته عاشقتونم اما خب مطمئنن دلیل وجود من تو این دنیا صرفا براوردن خواسته قلبی شما و سربلند کردن شما درمقابل اقوام نیست والا نیست


جمله جالبی در کتاب بیشعوری بود :


به بچه هایشان اینطور تلقین میکنند که وظیفه واصلا تنها دلیل وجود داشتن انها این است که پدر ومادرشان را سربلند کنند.....

من نمیخوام برا مردم زندگی کنم ..خیلی وقتا سرکوفت رتبه نشدن از طرف خاله و ... میشنوم میدونم خیر منو میخوان اما خب این حرفا هیچ کمکی ب من نمیکنه . خیلی افراد موفق تو تحصیل میشناسم که الان احساس خوشبختی نمیکنن و برعکسش کسایی هستن ک با ی رتبه معمولی وشغل معمولی تو زندگی از ی کسی ک رتبه بوده جلوترن


+لطفا نمیه پر لیوان رو هم ببینیم

ارزش های خوب ی نفرو فراموش نکنیم ..اینقد روو کنکوریا کلیک نکنید بزارید باخیال راحت و اسوده راهمون رو بریم

++این روزا پر از استرسم ...طوری ک احساس میکنم تپش قلب گرفتم جالب اینجاس ک طبق اون چیزی ک بالاتر گفتم فک میکنن من ی دختر بچه از دنیا بی خبرم ک نباید هیچ استرسی داشته باشم اصن استرس من چی میتونه باشه و تو چرا .. اینجا ی سوال پیش میاد ک منو جز ادمیان حساب نکردند عایا؟؟؟؟؟

از فرط استرس صورتم جوش زده و دلم میخواد تابستون زودتر بیاد ک دوباره از بین برن:|| :( 


تو این سالایی که کنکور داشتم همیشه جای خالی کسی ک منو درک کنه خالی بوده ... البته از حق نگذریم جناب پدر امتیاز بیشتری میگیره تو این زمینه


+++دانی چه کنی ؟ مرا ب من باز گذار....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
هانا

نظرات  (۷)

این جمله ی اخری خیلی به جا بود (:
پاسخ:
سپاس❤️ :)
میدونم درک میکنم ولی چشم بزنی میگذره این روزا:)))ایشالله به خوشی بگذره
پاسخ:
خیلی ممنوون واسه تو هم همینطور روزهات ب خوشی بگذره :))
 خوش بحالتون لااقل یکیوپیداکردی درکت کنه
پاسخ:
اما کافی نیست ...میدونی ینی اونقدر ک باید نیس
کنکوریا تنهان:(
هرقدر هم قوی باشی باز این حرفا تاثیر خودشونو میذارن , فقط باید زمان بگذره و یه نتیجه عالی بگیری..اونوقت کسی حرفی واسه گفتن نداره 
:-\ متاسفانه
پاسخ:
متاسفانه:(
ممنونم🌷
...
به هر حال موفق باشید
پاسخ:
سپاس
سلام هانای عزیز
پست جالبی بود و میتونم بگم درد و دل خیلیا هست توی این زمونه.
از این که کتاب های غیر درسی میخونی باعث خوشحالیه:)
من الان دانشگاه آزادم، دارم بدون کنکور و استرس و... درسم رو میخونم. وقت خودمو تلف نکردم واسه ی کنکور هرچند اینجا هم دارم وقتمو تلف میکنم ولی برای یه مدرک دیگه باید وقت تلف کرد:)

مگه ته همش بی کاری نیست؟ پس چرا دانسته خودتونو اذیت می کنید؟(حرفم با تموم کنکوری هاست)

هانا خانوم شما هم موفق باشید
پاسخ:

سلام

ممنونم.شما هم موفق باشید

درسته اما خب این درست نیست ب بهانه بیکاری تلاش نکرد :) و  راهیه ک انتخاب کردم و باید تحمل کنم :))

برای بهترین ها بجنگ!
این تصمیم خودت که میخوای چه رشته ای بخونی و چه رتبه ای !
باید تلاش کرد و شاید جملات بقیه آزار دهنده باشه ولی باید خودت رو نشون بدی که من اگه یه مدت یه گوشه بودم فقط بازیگوشی نمی کردم بلکه داشتم نقشه های موفقیتم رو عملی میکردم:)

پاسخ:

مرسی ارام جون ...اره درسته باید رد شد ونشنید



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">