بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حال خوبم ارزوست

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

سلام سلام سلام 

اانگاری ی ساله اینجا نیومدم راستش اصلن دل و دماغ نداشتم اینقد بی حال و سردرگم و غرق در افکار منفی ک حوصله هیچی نداشتم و یه هفته س ک درس نخوندم

بخاطر این زلزله ک اتفاق افتاد و تکونهاش ب ماهم رسید بخاطر فکر کردن ب مردم بیچاره زلزله زده ک با دیدن فیلمهایی ک توی تلگ میدیدم شدیدا ب فکر میرفتم و حالم عجیب میشد و چند روزه تصمیم گرفتم هیچ عکس و فیلم دردناکی ازشون نبینم چون اونقدر قوی نیستم نمیدونم اسمش چیه شاید ضعیف نمیتونم بیان کنم..  ی حادثه دردناک ک میترسم و میگم نکنه برای ماهم بیاد نکنه خانوادمم آسیب ببینن ..در این حد افکارم بهم ریخته..خدا بهمشون صبر بده:((

و پدرم و مادرم شاکی از درس نخوندنام:(دلم میخواد خوش حالشون  کنم زحمتشون رو هدر ندم . برای آزمون جمعه آمادگی ندارم اصلن .دوست ندارم برم:((..وحتی فاگو اگر چه کتاب خوبیه اما بشدت وقت گیره و توی زیست خیلی عقب افتادم چندتا کتاب جدید گرفتم طبق توصیه ی دوست وبلاگ عزیز:) بقیه درسامم بخاطر این هفته غم انگیز..

نمیدونم چرا هنوز نتونستم شروع کنم اونم حسابی و طوفانی !!

دعا کنید حالم خوب شه دلم اروم شه راهم رو پیدا کنم چون با وجود دوبار کنکور دادن بطور واضح نمیدونم چی میخوام ..توکل ب خدا (دوباره ریسمان محکم تر گرفتم، نمازام رو میخوام مرتب بخونم فیلم سقوط یک فرشته هم موجب خیر شد:)) 

+میدونستم اگه بنوسیم در این حد خالی میشم حتما میومدم نمیدونم چرا فکر میکردم حرفی برای گفتن ندارم ..برای وصف حالم 



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
هانا

نظرات  (۵)

عزیزم. :))

خیلی زود می‌گذره این دوران. غافل نشی یه وقت. تا می‌تونی استفاده کن. :))
منم تجربه کردم سال قبل این دوران رو. -_- سخته ولی تموم میشه بالاخره :))
پاسخ:

^_^

ممنونم حوا جون ..انشالله:)

سقوط یک فرشته همش فیلم نیست. درسته شیطان اینطوری نمیتونه ظاهر بشه ولی صداش و وسوسه ای که ایجاد میکنه دقیقا همینطوریه.

چه می کنی با درس؟! :)
پاسخ:

اره درسته ..موافقم:)


والا هیچی افتضاحه بخاطر جو زلزله این مدت ارامش روانی م سلب شده اصن :|||

بیچاره مردم زلزله زده ماکه حتی تکونم نخوردیم ولی حتماتاماه هاتوذهنمون میمونه خودشون که ردیگه خاطره میشه براشون ولی خاطره تلخ:(
ایشالله ازمون ازهمه مهمترکنکوروبدرخشید:)))خوشحالیت به مام برسه:)))))

پاسخ:

خدا صبرشون بده ...ما تکون خوردیم و هنوزم میترسم خدا ب داد اونا برسه...

خیلی ممنوونم:))

آره خیلی دردآوره خداروشکر من تلگرام ندارم :(
موفق باشید 
آه فیلم سقوط یک فرشته بعد سال ها دیشب دیدم دوباره مو به تنم سیخ شد :(((
پاسخ:
خیلی:(
همچنین شما ممنونم
وای آره هرچند بدونی همش فیلمه اما ی جاهایی واقعا میترسی:/
به درستم برس . برایت دعا می کنم و آرزوی حال خوب دارم
امیدوارم بهتر و بهتر بشوی :)
نگران نباش درست میشه

پاسخ:

خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">