بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

درس خوندن خر است :|

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ
بعد خوردن صبحانه همینطور اومدم رو تخت ولو شدم و با خودم ی آهنگ غمگین زمزمه کردم ...حالم یجوریه پر از بی حوصلگی شدم امروز.فردا آزمون دارم و دل و دماغ برا خوندن ندارم چون از نظرم این ی روز نمیتونم چیز خاصی جلو ببرم چون زیستی ک جا موندم تو ی روز جبران نمیشه
ولی خوبه برا اولین جامع سنجش وقت برا جبران هست درکل ناامید نیستم اما امروز رو حوصله ندارم:/ 
دلم میخواد هر چه زوتر آزمون بدم و ضعفام رو بفهمم این ی ماهو دیمی خوندم و نمیدونم کجا اشتباه رفتم ¿¿
● اگه آزمون نمیری و منتظر جامع هستی از نظرم سخت در اشتباهی ..
این هفته اصلن خوب نبود تایم کمتر از شش ساعت و کمتر حتی :||| 
دارم فکر میکنم اگه سال آینده قرار باشه ب جمع کنکوری اضافه بشه ممکنه رتبم بدتر شه که:'( باید بیشتر تلاش کنم نباید وقتو از دست بدم و موندم بی ثمر بشه ..خستگیم بی ثمر بشه تنه موندم تو خونه و ۱۹سالگیم بی ثمر بشه
تکمیل ظرفیت هم از طرفی دیوونه کرده منو گاهی میگم رشته های دیگه هم بزارم و برم از طرفی دلم راضی نمیشه😒 
ینی واقعا آنجایی ک میخواستم برم طوفآنی بوده ک خدا نخواسته برم؟ ندونستن  حکمت خدا اذیتم میکنه دوس دارم بهم بگه چرا -_-
این حالمو دوست ندارم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۱
هانا

نظرات  (۳)

با قدرت برو جلو مثل پر سبک مثل سنگ سنگین:)
پاسخ:
ایشالا^_^ مرسی عزیزم:)
تا زمانی که از درس خوندن لذت نبری سخته .
باید سعی کنی لذت ببری 
پاسخ:
آره درسته اما گاهی نمیشه ... خسته ای :/
موفق باشید ان شالله به هدفتون برسید
پاسخ:
خیلی ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">