بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تصمیم کبری... :/

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

علت جو گیر شدن ی هفته ای من چیه واقعا ؟؟؟؟

باید بخونم نباید اسفند و با حسرت نخوندن ماهای قبل به فروردین برسونم نمیخوام اردیبهشت دستام خالی باشه و هول باشم و انتخابی دو سه تا فصل بخونم

میخوام با امادگی بیشتری سر جلسه برم :) خوشحال وشاد با ی روحیه فوقالعاده

اره حرف مردم ناراحت کننده س اما نظر خودت مهمه اینکه واقعا هدف داشتی و با نمره های خوبی دبیرستانو تموم کردی حیفه نتونی رشته خوب ومورد علاقتو بخونی حیفه دست از رویاهات بکشی و حسرت بعدش ....

برای جبران و تنبیه تنبلی هام جمعه خبری از گوشی نخواهد بود و بعد ازمون درس میخونم مهم نیست چی اما میخونم

انشالله نتبجه کارنامه هامو اینجا ثبت میکنم :) تلاش برای رسیدن ب تراز 7هزار (پارسال 6بودم وکم کم افت کردم بخاطر نداشتن روحیه)

راه سال قبلو طی نمیکنم

دیگه دارم از کم خوندن یا نخوندنام میترسم ...منتظرم از جاهای خوب مطالعم بنویسم اونم مداوم:)


#راه پیش رو :)          بریم بترکونیم کنکورو*


هلپ : زیست فاگو بهتره یا نشرالگو ؟؟؟؟ من فاگو خریدم اما طولانی وباعث شده از زیست سنجش جا بمونم بنظرتون با نشر الگو میشه ب درصد خوبی رسید یا کلن من اشتباه زدم:/ ؟فاگو خیلی خوبه اما طولانی:(



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
هانا

نظرات  (۴)

اگه دنبال درسنامه ی کوتاه و خوب هستی همایش فکر کنم گزینه ی خوبی باشه برات، به سایت نشردریافت یه سر بزن، کتابای همایش دکتر عمارلو هست فکر کنم نمونه برا دانلود داشته باشن، دانلود کن ببین مدنظرت هست یا نه 
موفق باشی :) 
پاسخ:

دقیقا داشتم زمزمه میکردم کوتاه وخوب ک کامننو دیدم خیلی ممنونم:)

بستگی به سطح خودت داره، من تقریبا همه ی منابع زیست رو داشتم و استفاده کردم ازشون، آیکیو و خیلی سبز و همایش و فاگو و الگو و تخته سیاه و.. 
تو درس زیست رقابت بین انتشارات مختلف زیاده و هر کدوم معایب و مزایایی نسبت به هم دارن، بستگی داره که دنبال منبع خوب واسه درسنامه هستی یا تست، مثلا واسه درسنامه فاگو خیلی خوبه ولی طولانیه و واسه تست هم باید یه منبع دیگه در کنارش داشته باشی، سطح درسنامه های خیلی سبز واسه زیست پایه خوبه، همایش هم درسنامه هاش عالی ولی خب تست خیلی کم داره و باید در کنارش منبع تست داشته باشی، آیکیو تستاش خیلی خوب و پاسخنامه ی مفصل داره ولی خب درسنامه نداره، بقیه ی منابع هم همینن هیچ منبعی نیست که هم تو درسنامه نامبروان باشه هم تو تست... و نکته ای که خیلی مهمه اینه که باید منبع متناسب با سطح خودتونو انتخاب کنید، اگه ضعیف هستین بایه منبع روون تر شروع کنین و بعد از یکی دوماه که راه افتادین برین سراغ منبع بهتر، چون ممکنه با یه منبع سطح بالا شروع کنین و نتونین نتیجه ی دلخواه رو بگیرین و خدای نکرده ناامید و دلزده بشین 
موفق باشی :) 
پاسخ:
سلام خیلی ممنون ک وقت گذاشتین:)
ای کیو و فاگوزیست خریدم ای کیو عالیه اما فاگوزیسته چون طولانیه وقتم و خیلی میگیره ...دنبال درسنامه خوب و کوتاه تری هستم بین نشر و همایش مونم! ! :/
مرسی همچنین^_^
سلام هانا جون ،،امیدوارم حال دلت خیلی خوب باشه،وقتی اتفاقی!اومدم و وبلاگتو خوندم خیلی انرژی گرفتم ،،،منم کنکوریم،،،مدتی بود ؛یکم ن ا امید!!!
شده بودم ،چون ترازم پایین اومد و کم هم درس  میخوندم ،،،ولی باید خیلی تلاش کنیم ،،،خیلی ،،، ،،،می دونی برات دعا می کنم که بهترین شی،،،روز به روز بیشتر تلاش کنی،، نتیجه های فوق العاده بگیری؛؛؛؛خواهشا برای منم دعا کن آبجی جون!،،،،هر وقت تونستم بهت سر می زنم ،،،اگه ممکنه بگو کی بیام که تو آنلاین باشی،،،اگه هم وقتش مشخص نیست هم که هیچی،،،نمی دونم ولی ممنون که بهم این حسو دادی که با آرامش بیشتری تلاش کنم!😊😊☺راستی برا زیست کتاب درسی رو خیلی خوب بخون !ان شاءالله موفق و پیروز باشی!
پاسخ:
سلام عزیز جان همینطور تو عزیزم😘منم با کامنتت انرژی گرفتم خوشحالم روزانه نوشتم ب کسی انگیزه داده
اوهوم انشالله نتیجه بگیریم:)
من جمعه ها هستم عزیزم روزای دیگش معلوم نیست خواستی جمعه ظهرا میتونم بیام اگه کاری پیش نیاد:)
خواهش میکنم قابلی نداره:)
همچنیین*_*
سلام . 
بنظرم کتاب زیست همایش عالی 
من مشاورم دانشجوی پزشکی دانشگاه سراسری شهرمون بود و هر کتابی که بهم معرفی کرد عالی عالی بود 
همایش هم جز شون هست 
همایش سطح سوالات کنکور هستش 
فاگو و نشر الگو اصلا کافی نیست .خوب هست اما هیچی به همایش نمیرسه 
مطمئنم اگه تمام نکات ها و تستای همایش رو بخونی درصدای خوبی میزنی 
پاسخ:

سلام :)

اولین باره اسمشو میشنوم ...ممنون از پیشنهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">