بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

هفته ای ک گذشت

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۶ ب.ظ
طبق قرار جمعه گوشیمو بهم دادن و اینقدر مشغول بودم ک نشد بیام 
هفته ی خوبی بود و راضی بودم از افزایشم ...اینبار جمعا۳۷ساعت:)
میدونم هنوزم کلی کمه اما برای رو غلتک افتادن خوبه 😁
جمعه ازمون سنجش دارم چند روز قبل شک کردم بهش اما بعد نگاه کردن ب برنامه بقیه ازمونا گفتم نه همین درسته ..! 
زیست پیشروی خوبی ندارم و شدیدا کندم و هنوز ی فصل خوندم 😣 :((
وقتایی ک میرم کلاس زبان کلی انرژی میگیرم اخه هیچکی نمیفهمه پشت کنکوری م میپرسن کلاس چندمی:)) و من کلی انرژی میگیرم 😁
امروز حوصله خوندن نداشتم ینی داشتما اما الکی فکرم مشغوله
شما در چه حالید ؟؟؟این هفته چقدر خوندین؟ :)



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
هانا

نظرات  (۱)

موفقیت مالِ تو هست. شک نکن. :))
پاسخ:
خیلی ممنوون:)) انشالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">