بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

این همه دیوانگی را با که گویم...

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۸ ق.ظ

چند روز پیش پستهایی دیدم درمورد 15سال اینده شون مینویسن منم دلم میخواست بنویسم و خودمو دعوت کردم ب چالش:)) هر چند فکر کردما از اینکه 15سال دیگه 34ساله میشم بدم اومد :)))) عاقاااا من دوس ندارم پیر شم :|

اما خب مطمینن ی خانوم شاغل هستم اک احتمالا متاهل هم هست :) توی شغلم با علاقه کار میکنم نمیدونم اون چیه دندون یا پیرا اما دوسش دارم:) 

منو همسرم چند وقت ی بار میریم اسباب بازی فروشی و با ی عالمه اسباب بازی خوشگل میریم شیرخوارگاه (البته قبلش اینکارو مجردی انجام میدادم) من عاشق بچه هام^_^ خودمونم احتملا تازگیا یا قبل ترش یک الی دو فسقلی ناز نازی داریم و من چقد اسم ریحانه رو دوس دارم اسمی ک علاوه بر اهنگ قشنگ بوی خوبی داره:) برا پسرم سامیار  همینارو دوز دارم فعلن :)))

مامانم عاشق نوه هاشه ..بابامم ی بابا بزرگ عالی میشه ..این موضوع جا نیقته ک مامان بزرگشونم لنگه نداره :-*

بیشتر از این دلم نمیخواد تصور کنم اخه من ک خبری از اینده ندارم همه تصوراتم همینقدر یا بیشتر مبهمه :/

.

.

ی سوالی ک همیشه برام پیش میاد اینه که چرا خیلیا فیلم هندی دوس ندارن بقیه رو هم بخاطر دیدنش مسخره میکنن یا با ی پوز خند کریه میگن مگه تو هندی میبینی هه :/....خب ممکنه ی لحظه پیش خودتون فکر کنید د اخه ب من چه؟؟ :/   خب منم فیلمای سلیقه شماورو دوس ندارم !!

من خیلی فیلم میبینم اما ن هر فیلمیو و فیلمای هندی هم ک میبینم خاصن برام. اونقدر دوسشون دارم ک حد نداره البته بازیگر مردشو بیشتر(پس کله اش را با خنده میخاراند)

نمیدونم چطور ممکنه کسی از اهنگ هندی هم حتی خوشش نیاد؟ (همسر اینده من حتما باید دوس داشته باشه ..یعنی چه که!!!)

.

.

وضع درسامم خوبه خدارو شکر در حال افزایش ساعت هست بجز دیروز ک بخاطر  باشگاه کلی نخوندم حتی وقتی برگشتمم حس درس پرید!

من نباید از بقیه جا بمونم روپوش سفید بیشتر از هر کسی بهم میاد چرا ک نه؟(سقفمونم سالمه:) )

++تصمیم دارم امسال دوران پشت کنکوری شادی برا خودم بسازم بیاید ب هم دیگه کمک کنیم و انرژی مثبت بفرستیم ..چه قد خوبه بعضیا هستن همیشه بهت روحیه میدن و از زبونشون درست استفاده میکنن:)


عاخ ک چقدر من فیلم سیندرلا رو دوس میدارم.. فیلمای فانتزی از این قبیل خیلییی خوبن وقتی میبینمشون این طوری میشم :  *_*  


#Be kind :)


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
هانا

نظرات  (۲)

:)
پاسخ:
:)
عالی 
موفق باشید 
بهشون برسید
پاسخ:
سپاس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">