بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

میگذرد، میگذرد!

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ق.ظ

دنیای عجیب و پیچیده ایه 

بسیااار غیر قابل پیشبینی

امشب حال منو دوستم خوب نبود، رفتم پیشنهاد دادم با بچه ها ویژگی های خوب همو بگیم میگن هر وقت رفیقت حالش بد بود بشین براش از خوبیاش بگو :) خوب نباشه بد نیس 😉شک نکنید ! ما که حس خوبی گرفتیم ..چون یه موقع هایی ادم خوبیای وجودشو کمرنگ میبینه چه بسا خیلی شاین هستن .. اینقدر زوم کردیم رو ضعفامون خوبیامون فراموش میشن 

  

اما نیاز دارم اینارو خانواده م هم بببینن اما عجله ای نی یروز منم میرسم ب جایگاهم و اونجا به همه این سختیا فکر میکنم و به خودم افتخار خواهم کرد ... میبینم خودمو توی محل کارم کنار پنجره رو به روی خیابون ..نسکافه به دست منتظر مراجع بعدی🙂❄️

 

نمیدونم قراره قضیه س و ف چی بشه نمیدونمم من چه کار درستی میتونم انجام بدم که با عقاید خودمم مغایر نباشه ... موندم کاریو بکنم که دلم میگه درسته یا عقلم 

این طور موقع ها من میگم که از عقلت استفاده کن دلتم ببر و خب یکم نیاز ب زمان دارم تا بهترین تصمیمو بگیرم مثل همیشه من ب خودم ایمان دارم که همیشه درستترین هارو انجام دادم حتی به غلط 😁

 

+چرا اینقد ایمان سرور پور خوبه :(((( چرا این بشر اینقدر ارامش تو وجودشه خدا این ادما رو زیاد کنه ❤️✨

من غلام ادمای اگاه و روشنفکرم😂❤️❤️اصن بدجووور جذب ادمای باشعور میشم😂

*کلی حرف دارم بگم اما حتی نمیتونم پیش نویس کنم! این پست یه گوشه ش هم نیست 

حالم با این فصل و کرونا خوب نیس!! من ادم سکون و تو خونه موندن نیستم من تنهایی پژمرده میشم انگار ارتباط اب حیات منه..

و خب ترکیب کرونا و تابستون خیلی بهتر بود برام تا این:/ 

هرچند که حالا فشار مضاعفی از جهت درس هام دارم امااا 

درست میشه اینم میگذره و من پیروز میدان خواهم بود

مثل همیشه :)

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۶
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">