بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

سال نو مبارک

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ

سلام منو از سال جدید از صفر صفرررر پذیرا باشید 

سال قبلو زیر پتو تحویل دادم و میشه گفت سال رو هم اکثرا خابالو و کسل گذروندم 😂🤪😑

بنابراین امسال خیلی سرحال تر با کمک خواهرم سفره چیدیم شب قبل 

صبح نهارو درست کردم بعدش سفره رو تکمیل کردم..

حالا نوبت خودم بود:))) زلفون رو شونه کشیدم لباس مهمونی و بدلیجات مورد علاقمو پوشیدم [یه لحظه انگار میخاستم برم استقبال نیمه گمشده نداشتم😂] و به استقبال سال جدید رفتم🦋

حس خیلییی خوبی داشتمممم، انگار زندگی جدیدی منتظرم باشع! سال خوبی خواهد بود برای همه ادمای دنیا انشاالا با رفتن کرونا شادیمون تکمیل میشه به امید خدا:) 

از فردا همه چی از صفر شرو میشه سال که صفره اول هفته س اول ماهه ماه اوله😂😂❤️ همه چی محیاس برای  زدن اون حرکتی که همیشه میخاستیم بزنیم نه؟

من قصد دارم اهدافمو ادامه بدم :))))))) 

ورزشمو که بخاطر عمل بینی ادامه ندادم رو از سر بگیرم و کلی واسه خودم کیف کنم 🥳من میمیرم واسه ورزش و ورزشکاران🤣🤣

کتابخوندنم درسی و غیر درسی تا جایی که بتونم 

رشد شخصیم 

و تلاش برای رسیدن به اونچه که میخام 

امیدوارم شما هم دلتون شاد و پر امید وسبززز لبتون خندون جیبتون پر پول و فکرتون به روشنایی افتاب باشه 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۳۰
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">