بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

بازداری هیجانی

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بازداری هیجانیم داره دهنمو سرویس میکنه 

دلم میخاد ولی نمیتونم 

مثل اینه که از یه ادم ضعیف بخوای یه وزنه سنگینو برداره :/

*بازداری هیجانی یکی از ١٨طرحواره ای که ادم ها بسته ب شرایط زندگیشون دارن و من اینو از بین اون تعداد دارمش:/ 

کسی که بازداری هیجانی داره براش سخته احساساتشو بیان کنه ... 

مثلا من سختمه محبت وعشقمو بیان کنم ..خشم و ناراحتیمو حتی .. کلا احساسات رو 

ممکنه الان پر از احساس عشق به مثلا پدرم باشم اما انگار طلسم گذاشتن رو دهنم که نگو 

از دوستی ناراحت باشم یا عصبانی .. نمیگمش و این گاهی منو میترکونه :( 

من نه تنها ایراز نمیکنم بلکه دیدن ابراز احساس دیگران هم منو عصبی میکنه 

این یکی از مهم ترین موضوعاتی که دارم با رواندرمانگرم پیگیری میکنم 

+خیلی برام جالبه هر روانشناسی باید خودش اول درمان بشه ، دوم اینکه ماها باید سوپرایزور داشته باشیم بعدا 

ینی کسی که از نظر علمی بالاتر یا هم سطح من باشه ویه جاهایی منو ساپورت کنه و کامنت بده تا بتونم بهتر عمل کنم :))) ❤️And I think that's beautiful

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۴
هانا

نظرات  (۱)

لایف استایل ِ من همینه ؛)سانسور کردن خود انی تایم ،انی ور

پاسخ:
شت ننه شت🤦🏻‍♀️ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">