بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

اینم از این شهریورِ اخر قرن:)

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۰۹ ب.ظ

همیشه نظرم اینه بیام ی چیزی بنویسم که چند سال دیگه بدونم تو شهریور این سال چه حالی بودم و ب چی مشغول! این موضوع منو همیشه ب نوشتن وا میداره!

•من عاشق نیمه اول سالم و طبعا با پایان شهریور نقداری ناراحتم اما خب از وقتی دانشگا میرفتم دیگه مهر ماه ب بعد ازار دهنده نبود چون کنار دوستام میگذشت 

حالا اما ب ازاردهنگی خودش ب قوت باقیه:/  

•١٣روز دیگه میرم سراغ پروژه بینیم بعد چهار سال تصمیم نهاییو گرفتم و بعد از دوماه بلاخره میرم زیر تییییغ:)) 

امیدوارم عن نره توش و خیلی قشنگتر شه

این مدت دهنم سرویس بود ب معنای واقعی و ارزو میکنم زودتر بگذره بلکه دیوونه نشم بس که فک میکنم ینی دماغم چی میشه :/ 

•موضوع بعدی اینکه کتابای مدرسانو سفارش دادم و رسیدن و قراره از دوساعت شروع کنم ب خوندن ولی فعلا اینکارو نکردم چون دزیره ٣٠٠صف مونده جلد دومش تموم شه و شدیدا هوس اثری ا صادق هدایت کردمو زنده ب گورش رو اوردم گذاشتم کنار تخت این تموم شد برم سراغ اون:))

ولی جدی از فردا میخونم حتما:) درس رو.

•انتخاب واحد این ترم خیلی غریبانه بود:( درسارو زدن ترکیبی ینی گاهی ممکنه بخوان بریم ! بعید میدونم اوضاع کرونا بهتر شه:( چقدر ناامیدم از رفتنش:/ سگ مصب دیگه ولمون کن :(

•سی بوک تخفیف زده این مدتو ولی تمام مدت کتابای منو با ترجمه دلخواهم نداشت الان موندم هنوز تو کارش :((( 

هزینه پستش١٤ تومنه و تخفیف یه کتابی همینقدره و نمیصرفه من فقط ی کتاب بگیرم کاش ٥تا از انتخابامو میداشت که همرو میگرفتم و تخفیف نوش جان و دلم میشد..!

• دیگه اینکه ....حالم خوبه ملالی نیست جز دور شدن گاه ب گاه خیالی دور:)

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">