بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

حفره ی درون ما

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹ ق.ظ

همه ما ادما حس میکنم ی حفره ای تو وجودمون داریم که ب این راحتیا پر نمیشه!!!

اکثر ادما هم حس میکنم درگیر حفره ی تنهایین! 

این حفره تنهایی گاهی با یه نفر پر میشه 

گاهی با کل دنیا هم پر نمیشه 

شاید اونی که میخوای نیست! شایدم هست اما اون حفره ی چیزی بیشتره.. چطور بگم ی تنهایی درونی ! 

ینی ممکنه همه ما این حفره تنهاییو داشته باشیم و هیچوقتم پر نشه؟ 

من که خودم هنوز نتونستم کسیو داسته باشم که کاملا منو درک کنه 

هر کسی بخشی از منو درک میکنه فقط:)) بقیش میمونه ب امون خدا ... میمونه ب این که من دیوونه م (که البته حیفه که عاقل شم) یا : بهتره دست از این چیزای بیهوده بردارم:))) 

حالا داشتم فکر میکردم نکنه یروز که نیمه م رو پیدا کردم بازم اون حس تنهایی درونیم پر نشه ! 

از این موضىع میترسم واقعا!!!! دوس ندارم بعد اومدنش و یا با وجودش و کنارش حس تنهایی کنم میخام ىقتی هست دیگه این حسمم از بین بره و میدونم میره حالا میشه لطف کنید نیمه منو بدین؟:))) 

ی کلیپی بود اینستا دختره میگفت مادخترا چی میخایم ؟ فقط کافیه کناب بخونه ، در رو برامون باز کنه(محبت وعشق) و شاید زاویه فک ،شاااید، شاااید:)))))

اگه من تونستم ی پست جدی بنویسم😂😂✋🏻

++دلم برا خوابگاه تنگه بشدت.. این ترمم باید خونه بگذرونم:( میدونی چیه اون اتاق داغونو که هالش اندازه اتاق خودمه و تازه سه نفر توش یا تخت و مخلفات بودیم یذره شده .. 

برا چرت های ناشی از خستگی و سردرد منو ال بعد کلاسای ساعت ٧/٨ مون :)) 

برا خواب تا ساعت ١٠ صبح روزایی که صبحش کلاس نداشتیم .. برا گرم کردن غذا و اماده شدن برای کلاس

اخ که زندگی مجردی با دوستا چه حالی داره :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۰
هانا

نظرات  (۲)

ببین

اون نیمه گمشده یعنی اینکه اگه عالم و ادم رو هم نبینی، خیلی خیلی پری از "نبود تنهایی"

پس اگه یکی رو دیدی که فک کردی نیمه گمشده ات هس ولی حس تنهایی داشتی، پس درست فکر نکردی

پاسخ:
عاقا این کامنت دست نداره؟😍😂😂✋🏻جدی میگم عالی بود😘
چقدر خوبه که همینطور باشه:) 
مرسی❤️
۳۰ شهریور ۹۹ ، ۰۲:۵۹ داشتم رد میشدم چشم به وبلاگت خورد :)

خبر خاصی نیست فقط اسم و عکس بالای وبلاگتو دوس داشتم

پاسخ:
خوش اومدین:) 
چشماتون قشنگ میبنه🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">