بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

تا حالا فک کردی خودت دوستِ خوبی هستی یانه؟

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ق.ظ

امشب هم اتاقیم خبر داد که خاله هم اتاقی دیگمون فوت شده 

سرطان داشت...

این مدت من فقط چندباری ریپلای کردم استوریاش که از خالش میذاشت و این اخرم چند روز قبل دوسه بار گرفتم بچه ها رو باهم که تصویری حالشونو بپرسم اما خب انلاین نبودن و نشد و خب یاد اون بیشتر بودم ینی نمیدونم چرا نتونستم تکی ب خودش زنگ بزنم ... که خاک تو سرم:( 

 ینی بجز اینا اینطور نبوده که من حال خاله ش رو بپرسم و کاستی کردم و از خودم شدید دلخورم 

حالا که امشب خبر فوتش رو دادن من شدیدا تو خودم رفتم و بسیااااار ناراحتم اونقدری که قلبم فشرده شده و حتی فک م درد گرفته یجورایی حس میکنم بخاطر این غمیه که تو دلمه و نتونستم بروزش بدم برای کسی 

حس میکنم وظیفه داشتم بجز اون استوریا از وضع و روند درمان خاله ش بپرسم... هوم؟ نظر شما چیه:( 

کلا در مقابل دوستام و بقیه همیشه حس کم کار بودن دارم و اگه اونا ی بار ب من پیام بدن من ٣بار میدم چون اون ی بار حتی برام خیلی با ارزشه:( و تازه ناراحت میشم عه من خودم چرا پیام ندادم این داد  

من نمیدونم چطور بگم 

من همیشه خودمو دوست خوبی میدونستم که وقت غم و خوشی دوستاش کنارشونه و رهاشون نمیکنه 

اما حالا حس میکنم برای این عزیزم کم گذاشتم 

حس میکنم من دوس بدیم ...:(  

من وقت غم این مدلیا دوستام نمیدونم چطور زنگ بزنم و حرف بزنم خصوصا کسی که باهاش صمیمیم کسی که صمیمی نیستم ی تسلیت رسمی و حالا معمولی برام راحته اما کسی که شبو روز باهم بودیم و خندیدیم فقط میتونم اون لحظه کنارش باشم بغلش کنم و در غمش شریک باشم و نمیدونم بیشتر از این کاری ازم ساخته نیس:( 

من خبر داشتم مثلا فلانی کرونا گرفته همیشه حالشونو میپرسیدم دوتا از دوستای دیگما! اما اینو چرا اینطور شد 

چرا چرا :(((( 

خیلی خرابم از اینکه اینطور شد و من کاستی کردم 

و حس کیکنم من خودمم اونی نیستم که دلم میخواد بقیه برا من باشن 

درصورتی که حس میکنم دارم ب خودم بسیار سختگیری میکنم چون من همیشه شروع کننده هستم وزنگ میزنمو پیام میدم وتاحالا کسی نبوده مث من 

اها خدایا تو گروهم ی بار احوال پرسی کلی کردم اون سین کرد و چیزی نگفت 

ینی باز من گناهکارم؟؟؟ من کم کاری کردم؟ پس چرا اینقدر غم سراغم اومده 

 خاله خودم کمر درد داشت مدتی من زنگ نزدم بهش یا مامانم میپرسید من میشنیدم چطوره کافی بود نمیدونم چرا اینطوریم اهل زنگ زدن برای صرف احوال پرسی نیستم گاهی دلمم تنگ میشه ولی زنگ نمیزنم خیلی مدل عنیه 

 

۹۹/۰۶/۱۰
هانا

نظرات  (۵)

۳۰ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۱۱ زندگی 360 درجه داره بستگی داره از کدوم زاویه بهش نگاه کنی

متن پروفایل بلاگت باعث شد یه پیام دیگه هم بذارم اینجا

اینکه ما با هیچ کس اتفاقی آشنا نمیشیم مربوط به انتخاب هامون داره که چه مسیری رو تو زندگیمون انتخاب کنیم البته اینو از یه فیلم کره ای دیدم و فیلمش با اینکه یه مشکلاتی داشت ولی آموزنده هایی نظیر چنین حرف هایی هم درونش بود 

نمیدونم چرا ولی خواستم اینو بگم.

 

شاید زندگی انتخاب های تو باشه که از 360درجه زاویه ای که داری از تعدادی از این زوایا این انتخاب رو نگاه و انتخاب کرده باشی.(از خودم گفتم پس ممکنه حرفم درست نباشه)

پاسخ:
بله که ادمایی که سر راهمون قرار میگیرن بسته ب انتخابامون تغییر میکنن و شک ندارم اگه من مسیر متفاوتیو انتخاب میکردم دوستان الانمو نداشتم مثلا:)
ولی خب هیچ کس بیهوده سر راه ما قرار نمیگیره منظورم اینه:) ی پیامی یه کمکی ی تلنگری ی دلگرمی ی چییییزی خلاصه دارن حتی اگه موندگار نباشن 
موندگاراشم که میشن رفیق جون جونی:))

مرسی که نظرتو بیان کردی

درس ها که هر ترم سخت تر میشن واقعا و کمرم شکسته مخصوصا این ترم میشه گفت به معنای واقعی وحشی‌...ولی خب اعتراضی نمیشه کرد چون خودم موقع انتخاب شته اگاه بودم🚶‍♀️تو چی اکیه راضی هستی؟؟هرچند از پستات حس میکنم راضی هستی و واقعا برات خوش حالم هانا💃

پاسخ:
باوجود همه اینا من میدونم تو خیلی با هوش و سخت کوشی و از پسش بر میای😉❤️

بله که راضیم:)) اره خداروشکر تو مسیری قدم گذاشتم که خیلی علاقمند شدم بهش و بی نهایت جا داره عاشق ترش شم:) 
قربونت مهربون امیدوارم تو هم راضی و خوشحال و سلامت باشی😘لاو یو❤️

سلام هانا:)

حیف که در بیان ِ احساسات داغونم فقط نمیدونی چقدر از دیدنِ کامنتت خوش حال شدم :)من خر از گاهی به بلندی های بادگیر سر میزدم ولی خب اون عادت زشنه خاموشیمو هنوز دارم ...حالا اینارو بی خیال شم،اصلِ حالت خوبه؟

پاسخ:
وایییی سلام 
فکر کردم دیگه وبلاگ نمیای و نمیخونی و کلا رفتی:(  خیلی خوشحالم هستی اشکال نداره قربونت ،حالا دوس دارم باشی ولی هر طور راحتتری عزیزم ❤️ 
قربونت برم ولا متغیرم من:)) ی ووزایی دلگیر ی روزایی شاد و بیخیال !! این کرونا بره بهترمیشم:/ 
درسا چطوره؟

میدونی بعضی وقتا حساس میشیم بنظرم باید گذاشت یه مقدار با غمشون کنار بیان بعد اروم اروم نزدیکشون شیم :) سخت نگیر به خودت 

دوست خوبی برای خودتم باش

پاسخ:
اره درسته من خیلی خودمو اذیت کردم:(
همینکارو میکنم:)
نکته ظریفی بود :))) ولی برا خودم بد نبودم بنظرم:))

زیاد از حد حساسید به نظرم ... 

کم نذاشتید که هیچ ، زیادم گذاشتید براشون

پاسخ:
خیلی ممنونم که نظرتونو گفتید🙏🏻❤️ 
چقدر خوب که اینطور فکر میکنید خیالم کمی راحت شد:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">