بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از کتاب هایی که خوندم :

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ

خیلی وقته باوجود همه کتاب هایی که خوندم نیومدم ازشون حرفی بزنم چقد من ماتحت فراخی دارم:/ 

امسال توی گوشیم (ینی از عید خارجکیا چون گوشیم زبانش فارسی نیس) ١٥کتاب هدف گذاری کرده بودم ب صورت پی دی اف بخونم و گس وات؟ ن تنها فولش کردم بلکه ب ٢٥تا تغییرش دادم و حالام باز ٥ تا مونده

بعضیاشون البته حجم کمی داشتن و زود تموم شد :)

 

یه چند تا خوبشو که خودم دوس داشتم براتون مینویسم 

از قدیم ب جدید میام:))))

 

• کتاب قدرت جذبه از برایان تریسی ، برخلاف اونچه که فکر میکردم جذاب تر بود :)) و مفید برای من ! 

بعد میدونی مثلا من از مدل کتاب خودت باش دختر و اینا بدم اومد ولی اینو بشدت دوس داشتم چون اضافه گویی نداشت :) بعد از خوندنش درموردش ویس ضبط کردم و ب دوستام دادم حتی؛)

 

• زن و سکس در تاریخ، کتاب حجیمیه و از سر کنجکاوی خوندمش و اینکه فهرست بسیاااار جذابی داشت و ی سری ازشون فوق العاده جذاب بود!  من همه کتاب رو نخوندم در واقع ی سری از صفحاتو رد کردم چون حس کردم لازم نیس یا شاید جذاب نبوده اما قطعا اطلاعات خوبی بهم داد ... خوبه که دونستشون درواقع جذابه خب:))

 

• چهل نامه کوتاه ب همسرم، اونقدری که من ازش انتظار داشتم نبود راستش:/ ینی دلم خواست عاشقانه تر میبود:| 

ولی حتما ارزش یبار خوندنو داره

 
•مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن، !!! بله اسم جذابی داره و از استیو هاروی هس( حتما معرف حضورتون هستن)  خوبه ی بار خونده بشه اما ی جاهایی اصن دوسش نداشتم چرا که با روحیه برابری طلبی من هم خوان نبود:دی

 

•هشت کتاب سهرابو خوندم ، و دیوان فروغ ، دلم خواست شعراشون حفظم میشد باهمون ی بار خوندن و هر جا لازم میشد ازشون استفاده میکردم ولی امان از این حافظه که هزار گیگ حرف ادمارو ب یاد داره جز مطالب مفید و دوسداشتنی:(

 

•هنر عشق ورزیدن ، هووووم رسیدم ب کتاب مورد علاقم :))) حجمش رو گوشیم٣١٦ صفه بود خیلی دوس داشتم کتابشو میخریدم ولی از بس مشتاق بودم رو گوشی تمومش کرده بودم :))) 

مطمئنم شماهم مثل من خیلی جاهاشو هایلایت میکنید؛)

 

•کتاب سه دختر حوا ، اصلا کلمات در تعریفش نمیگنجه اگر شما هم مث من درگیر پیدا کردن معنی گمشده ای هستین و مدتهاس همش دنبال پیدا کردن خوب و بد هستین بخونیدش

روایت سه تا دختر متفاوت که یکیشون محور اصلیه که خیلی جذابه ، بعد از خوندش یخورده گیج میزدم هنوز و سوالم پاسخ داده نشد ب صورت قطع و انتظار بیجایی بود شاید اما زیبا بود زیبا بود زیبا بود 

هرچقدر از ابهام بدم بیاد اما خوشم میاد از کتابایی که تورو با افکارت در اخر داستان تنها میزارن :)))

 

•بوف کور ، گفته بودم دربارش؟؟؟ جمله اخر برای کتاب قبل رو اینجا هم پیست کنید:))) 

اینم نظیر نداشت  فقط همین ! گیجی بعدشو .. و تا مدتها به یادش بودن از ویژیگی های جذابیه که این کتاب داره 

 

•قلمرو اشتباهات شما ، اینم خیلیی بدرد بخور بود 😉 دوسش داشتم و دوباره هم میرم سراغش

 

•مردان بدون زن از هاروکی موراکامی، ب اعتبار نویسنده گوشش دادم( صوتی بود) و خوب بود نیمه اولش لاقل بهتر بود ، راستش نیمه دومش بین خواب و بیداری گوش دادم و بار دومم که گوشش دادم اِی همچین :))) اره همون نیمه اول ... یجورایی سرگرمی بود اصن شاید! عریضه م خالی نبود:))))))))))) تا خود ژاپن پرانتز:دی

•دیگه یاد ندارم فعلا😅

 

این داستان ادامه دارد با کلی کتاب جذاااب که قراره بخونمشون 

 

+++ ی چیزی بگم من... عاقا من در خواندن جز از کل ناتوانم:((( میبینید چقدر کتابای دیگه خوندم ولی هنوز نتونستم اینو بخونم؟؟؟ توی هر بار شروع ٦٠-٧٠صفه خوانده و حوصله ام سر میرود و ب سراغ کتابی دیگر میروم 

و این از عجایب است ، اگه بدونید چقدر خودمو سر خوندنش شکنجه دادم:)))) 

شاید وقتش نشده:)  ولی یروزی شده بمیرم میخونمش:/ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۳
هانا

نظرات  (۳)

جز از کل رو وقتی بخون که واقعا از ته دل خواستی بخونی

من موقعیکه شروع کردم به خوندنش، چنان محوش شدم که هی تند تند کارمو میکردم که بشینم به خوندن کتاب

کلا همه کارها اون موقع واسم حکم یه چیز مزاحم رو داشت در برابر خوندن کتاب

شاید هم هیچوقت دوستش نداشتی

خوب، اینکه مهم نیست. اینجوری دوست نداری

پاسخ:
برای سه دختر حوا این طور بودم:))
اره همین کارو میکنم واقعا ولی نمیشه  شاید باید کنی جلو تر برم که درگیر ماجرا شم -_- 
خیلی حس خوبیه این حل شدن تو کتاب:)

نمیدونم:(

=)))))) وای که شما نمیدونی چقدر من از دیدن عنوان پست توی پنلم خوشحال شدم و جنگی اومدم پستت خوندم

یه سری از کتابایی که گفتی رو اسم شون شنیدم و از توی کتابایی که نام بردی فقط یکیشو در حال حاضر خوندم اونم"بوف کور" واقعاااا گیج کننده بود خیلی خیلی خیلی

مرسی از اینکه اومدی نوشتی برامون

فکر کنم جز از کل برای تو طلسم شده مثل خیلی از کتابای نصفه من =))))))

ان شالله که تمومش میکنی

پاسخ:
اصن همش از انرژی مثبت تو بود که اومدم نوشتم❤️مااچ✨🌈:) 
اره بوف کور خیلی خاص بود:)
خواهش میکنمممم❤️قابلتو نداشت:)
اره ب علاوه دایی جان ناپلئون و دزیره هام:( :))))))
ایشالا

دمت گررررم.چقدر خوب که این همه کتاب خوندی :)

پاسخ:
مخلصیم:))
خیلی نشدن هنوز کلی کتاب مونده:( 😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">