بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

سرکوب! (ادامه مزایای روانشناسی)

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

سرکوب احساسات و غرایز خیلی بده 

تا اینجا که من فهمیدم ب هر حال!!! 

همش باعث دردسره! 

اینارو نمیگم ک چون امتحان درسی مربوط رو دارم ن اتفاقا:)) 

میگم چون خودم شدم اون دسته ای که احساسات عاطیفمو مخفی میکنم میزنم تو سرشون اجازه بروز و رشد بهشون نمیدم پر و بال نمیدم و چقدر دنیا قشنگ تر بود اگه ب عواطفمون پرو بال میدادیم و اجازه رشد! 

این در صورتیه که خب هیچ شکستی و ناکامیی نداشتم!!!!!!!! اگه داشتم ب این ربط پیدا میکرد احتمالا.

و چرا ؟ خودم ک میگم ی ترسی اون پشت پنهون شده !!!! 

حالا اون ترس چیه ؟ علت چیه ؟ کارم درسته یا غلط ؟ کار یه متخصص بالینیه:))) خودم تا اونجا رفتم ک فقط میتونم بفهمم چی ب چیه یذره گاهیم با کمک سرچ ،  اما راه کار ؟ هنوز خیر

اخه میدونی ؟ هر کی ندونه خودم که میدونم من چقدر ادم عاطفی هستم( وابسته اما نه! نمیدونم چرا ادما اسم وابستگیو میزارن عاطفه) ولی در ظاهر اصن ادم لطیفی بنظر نمیام ظاهر قیافه نه ! ظاهر ظاهر ؟ اندرستند؟؟

 

++ی سوالیم ک دارم از درمانگر گرامی ک بعدا خدمتش برسم چرا من عاشق فیلمای رزمیم مث ژانر های بروس لی و جکی چان و سلمان خان:)))) ولی از دعواهای خیابونی حالم بد میشه :/ ینی از اونا نیستم که برم تماشا و کتک خوردن یکیو ببینم:/   اون لحظه هر کاریم کرده باشه من دلم میسوزه براش:/ خلاصه که این پارادوکس عجیبیه در درونم! 

 

* اگه روانشناسی نمیخوندم قطعا از کنار همه اینایی که گفتم ب اسونی رد میشدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۳
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">