بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

از بدی هایِ خوبِ روانشناسی خوندن!!!

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ

اقااا من هررر اختلالی هر کوفتی که میبینم من دارمش😂😂🤦🏼‍♀️ 

ولی ن دور از شوخی چقدر خوبه که بدونی ریشه مشکلاتت از کجا اب میخوره:) 

و حتی مشکلات اطرافیانت! اینطوری میتونی بهتر درکشون کنی و باهاشون کنار بیای 

حالا باید بیشتر تحقیق کنم شرایط زیادی لازمه در مورد هر نوع دلبستگی و اختلال تا ب خودم انگ ش رو بزنم:))) 

هر چند خدارو شکر تا ب الان اختلالی ندارم😂😂🙏🏻🙏🏻🙏🏻

 

+امتحان مجازی چه خوبه:دی

+کاش کلاسا ولی حضوری بود:(

+من بعضی وقتا نمیفهمم با خودم چند چندم :/ 

+بلاخره که میفهمم 

+اینده روشن است؟؟؟ (اون مدلی که میخوام؟!)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۲
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">