بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

من اینطوریم که

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ب.ظ

رقتی شروع میکنم ی فیلمو میبینم خیلی میرم توش:/ :)) زبانشونو میریزم تو مخم:دی 

رفتاراشونو توجه میکنم نتیجه گیری میکنم و...(حتی دلم خواست و لاک سیاه زدم👻💀😂) 

میشه گفت اگه دیدن یه سریال هزار قسمتی (یا کمتر نمیدونم!)رو شروع کنم میتونم قسم بخورم که زبانشونو فول کردم

من ب زبان های مختلف خیییلی علاقه دارم منتها هر کدومو وسط راه ول میکنم

+گاهی میرم خارجی چت میکنم و برا خودم الکی کیف میکنم که واو من چه خفنم!اما خب در واقع هیچی نیستم هههه

 

دلم میخواد هررر چه زودتر انتخاب واحدمو انجام بدمو از اول مهر برم دانشگاه:|| 

حسابی دلم تنگ شده :)

حتی برای خوابگاه...زندگی مستقلانه و برای خودت دیگه گیر دادنی وجود نداره تا لنگ ظهر بخواب درس نخون بخون 

بیرون برو نرو همممششش دست توئه جز اون قسمتش که ساعت ورود قبل از غروب باشه هههه مهم نیس در هر صورت کی میخواد شب رو بیرون باشه:))

دلم برا اینستا تنگ شده اما خب دلمم نمیخواد سرمو با ویدئوهاش گرم کنم هر چند واقعا اموزنده بود برام طی این یک سال

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
هانا

نظرات  (۱)

لاک سیاه 😎😀

خب مستقلی هم عالمی داره :))

آره آدم دلش تنگ میشه !

پاسخ:
اوهوم😎😎
واقعا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">