بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

آمدی؟ وَه که چه مشتاق وپریشان بودم..

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ق.ظ

 اخرین پست از سال96 رو با موسیقی تموم میکنم:)
 

اهنگ نصفه ای ک همش گوش میدم چند روزه :) اینم از بس گوشش میدم گندش در میاد و تا مدت طولانی سراغش نمیرم:|

 

امیدوارم خوشتون بیاد:)  خیلی اهنگامو با کسی ب اشتراک نمیذارم چون بقیه معتقدن سلیقه من با بقیه دخترا متفاوته حالا این ی تعریفه یا فحش نمیدونم:/  اما من معتقدم اونا سلیقه اهنگ ندارن:دی

 

heart بیان سال نویی استیکر گذاشته :)) اما من ب این پرانتزهای لعنتی و بامزه عادت کردم:)))

 

 

و اما

نـحـوه ی روبوسی عیــد
اولی:به به به ســـلام سال نو مبارکـ
دومی:سـلام ســال “مـــاچ
نُـو مـــاچ
شماهم “مـــاچ
مبارک
ینی دقیقا همینجوریه :))

 

ب امید دستاوردهای خوب ودلچسب در سال 97 در همه ابعاد زندگیمون ... 

امسال حس خوبی دارم چون سال های قبل ی عالمه درس انباشته داشتم و شاید تا اوایل خرداد مباحث کاملا جدید داشتم اما حالا فوقش تا اخر فروردین:) بعدا نوشت: امسال چیزهای متفاوتی رو تجربه کردم مثل موی پسرونه

خوش بین خواهم بود امسال... امید دارم 97 با همه مهربون تر باشه و با دست باز از همه پذیرایی کنه و کلیییی اتفاقات خوب و خوشحال کننده در انتظارمون باشه آمین یا رب العالمین:)

التماس دعا :)  

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
هانا

نظرات  (۵)

واقعا من امروز همین نوع حال و احوال پرسی رو داشتم ((:
الهی امین
سال نوت مبارک
پاسخ:
😁😁
:)
مرسییی همچنیین:) سال خوبی داشته باشی❤️
اون سال نو و ماچ قشنگ بود :))
پاسخ:
:))
عیدتتتتتتتت مبارکککککککک💋😘💜😍💋😘💜😍

سالی پر از خنده و شادی و موفقیت های یهویی و زیاااااد😻😻

پاسخ:
عید شمام مباااررک
مرسیییییی برای تو هم :)
آهنگش دقیقا اونجا که داشت اوج میگرفت، تموم شد! ولی قشنگ بود، سلیقه منم هست :)
یه آهنگ بفرستم براتون، ببینم چقدر شبیه یم ؛)

سال نوتون مبارک. ایشالا سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین :)
پاسخ:
خب خداروشکر خوبه که دوس داشتی:))
حتمــا :)

ممنووون سال نو شماهم مبارک بهترینا براتون رقم بخوره*_*
سال پیش رو پر از اتفاقای خوشگللل:))))
پاسخ:
ایشاااالاااا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">