بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

نظافت نیمی از ایمان است:/

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

باید اعتراف کنم یه ماه بیشتر بود ب سر و روی اتاق بیچارم دستی نکشیده بودم و خودم ازش حالم بهم میخورد ..کتابای بهم ریخته ک شب موقع خواب کتاب رو رو میز مطالعه ولو میکنم و صبح همشو میزارم رو تخت و این مووضع هر شب تکرار میشه دیگه درمورد کتابا و برگه های نقاشی خواهر جان صحبتی نمیکنم ک ب عمق فاجعه میافزایدندی:// 

دیشب همش درگیر بودم ک بلاخره برم ازمون یا نه بعد از جنگیدن با خودم تصمیم گرفتم سکوت کنم و کسی نفهمه من آزمون دارم امروزم ک میبینید اینجام بعد تمیز کردن اتاقم^__^🙈

برای این ی ماه حسابی برنامه ریزی کردم این اخریشه و دیگه جا نخواهم موند من برای هدفم میجنگم و تلاش میکنم 

 دو روز قبل بعد از دیدن دورهمی همه حس بدم از بین رفت خیلی کسل بودم و ی فاز غمگینی داشتم ک دلیلشو پیدا نمیکردم اما با مدیری عشق درست شد :))

مرسی هستی:)))

تصمیم گرفتم با 'ک' رقابت کنم کاملن دوستانه. بهترین رفیق دنیاس 😍 از وقتی فهمید خوب درس نمیخونم هر شب پیام میداد و ساعت مطالعه میخواست درسته چندین بار صفر بودم اما مهم کار قشنگش بود که همیشه یادم میمونه  امیدوارم دوتامون ی رشته و شهر بیاریم


#موفقیت_بهترین_انتقامه 💪👊

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۴
هانا

نظرات  (۵)

سلام روزمرگی نوشتن شما چه فایده ای برای مخاطب دارد؟؟
پاسخ:
سلام
برای مخاطب فایده ای نداره .. اما برای خودم چرا:) میتونم سالهای اینده دغدغه هامو بخونم و ب یاد بیارم ..لحظه هامو ثبت کنم 
تا برای همیشه داشته باشمشون..
و خب اینجا دوستایی هستن که میخونن و باهام حرف میزنن :) ی دریچه ای هم برای ارتباط:) 
وگرنه شمام نمیگفتی میدونم فایده خاصی نداره قرارم نیس داشته باشه و اصلن با هدف مفید بودن نساختمش 
میتونید دنبال نکنید و مطالب غیر مفید رو نخونید!!! نمیفهممتون!

رقابت باعث میشه آدم موتورش راه بیفته و بیشتر پیشرفت کنه
پاسخ:
اوهوم
ممنون:)
بخند (: می گذره همه ی اینا . فقط با عشق بگذرون روزاتُ
+ اینکه با عشق درس بخونی یه چیز دیگس (:
برات موفقیت ارزو می کنم هانای عزیز ^_^
پاسخ:
🌹 خیلی ممنونم عزیزم ،تلاش میکنم خوب بگذره:)
مرسی منم همینطور💋
سال کنکور نه تنها اتاق من یک آشفته بازاری بود بر خودش بلکه خودمم دست کمی از اتاقم نداشتم😅
پاسخ:

تو این مدت کاملن اینو متوجه شدم ک من تنها نیستم اما مامانم قبول نمیکنه:))

فقط هشتگِ آخرِ پست ^_^
پاسخ:
😅 
مرسی;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">