بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

نصفه شب ها

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ق.ظ

تلاش کردم ی مدته که خواب شبانه مو تنظیم کنم ولی بعضی شبا باز نمیشه که بشع:/

یهو همینطوری دلم میخاد تا خود صب زل یزنم و اهنگ گوش بدم یا کتاب بخونم

قبلا اینستا گردی هم میکردم الان کمش کردم خیلی خیلی که هم نتم ب چوخ نره هم اینکه چیزی عایدم نمیشه ! 

 

"هیچ کس واقعا وجود نداشت "

 

اینقدر بدم میاد از این جمله هایی که صاف میزنن وسط قلبت! اینقدر رک میزنن تو پیشونیت 

اخه دلم نمیخواد قبولش کنم!!! 

واقعا واقعا ادم خودشه و خودش!!!! کی واقعا برات هست، همه درگیر خودشون ، همه غرق در تنهایی خودشون

حتی اکثر کسایی که سینگل نیستن اما باز تنهان!!!! چه فایده داره همچین رابطه ای و چرا نگهش میدارن!! 

 

شبا وقت خوبی برا فکر کردنه برای خلوت کردن برای وقت گذاشتن برا خودت بدون مزاحم:) 

وقتی برای با خودت بودن ...بغل کردن خودت! 

من عاشق شب هام:) 

البته خب قرنطینه که نبودیم بخاطر بودن بیشتر با دوستا دلم نمیخاست شب شه:) 

اما حالا ..

اهنگ امشب پس زمینه این پست.. تتلو!" یه سرم به ما بزن".

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۸
هانا

نظرات  (۲)

منم قبلا عاشق شب بودم.اما الان اونقدر برام با روز تفاوتی نداره

پاسخ:
تا وقتی بقیه روز بیدارن و میتونن مزاحم برنامه هام بشن برام تفاوت داره:)))
البته خب مال اینم هست همش خونه م روزا و خسته نیستم:/ 
۰۸ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۴۱ فاطـــღـــمـه ツ

:)😴

پاسخ:
❤️🙂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">