بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

یاد من ب وسعت تاریخ است!

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ب.ظ

میدونی چیه ؟؟؟ 

خیلی دلم تنگ میشه برا ادمایی که حتی مدت کوتاهی داشتمشون 

حتی دلم تنگ میشه واسه دوستایی که اوایل وبلاگ برام کامنت میذاشتن ... 

حتی اونایی که وبلاگشون حذف شده و نمیتونم برم بگم دلم تنگشونه کجا رفتن بی خدافظی؟:(

(میدونم مدتیه برای کسی کامنت نذاشتم انتظار ندارم کامنت بگیرم میدونم بقیه هم مث من تنبلی میکنن یا هرچی:)) ) ولی لاقل رفتنی بیاید خدافظی با کسی که لااااقل در حد ١٠تا کامنت حرف زدین)

 

""""اهنگ:گل پونه ،ستار"""" 

 

من امروز واتساپمو حذف نه اما داخل پوشه ای قایم کردم که دیگه نرم ! حس میکنم زیادی هستم برای بقیه !!!! 

خیلی حس بدی دارم ! من عااااشق اینم که کسی منو محرم میدونه و میاد باهام دردل میکنه و منو لایق شریک شدن تو غم هاش میدونه ... اصلا این موضوع اذیتم نمیکنه ! این اذیتم میکنه که فقط مختص این وقتا باشم ، خیلی نامردیه ! 

من عادتمه وقت غم رفیقام نزدیکم خیلی، ولی وقت شادیا فاصله میگیرم و منتظر میمونم:)

دیدی همیشه ی متنایی درباره رفیق هست بدون اغراق من یاد خودم میفتم:/ کاش یکی مثل خودم داشتم قدر نمیدونن که:))))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۳۰
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">