بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

خیلی کوتاه بگم از این مدت:)))

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ق.ظ

سلام ب همه که میخونن و سلام ب خودم در اینده:))

عاشق اینم با ایندم حرف بزنم:)))))

این مدت بیشتر پیش نویس میکردم نمیدونم چرا :/ باز مرض گرفتم !!!

امتحاناتتت دارن منو میکشن خیلییی طولش دادن منم واحد زیاد برداشتم البته:((

ب خوبی گذشتن ولی:)

در انجام تحقیق دکتر م هنوزم کوتاهی میکنم و پروژه رو تخوبلش ندادم ینی بخاطر نمرش نیستا میترسم ترم بعد باهاش چش تو چش شم زشته انجام ندم باید گشادیو بزارم کنارو تکمیلش کنم

این کرونا هم کاش زودتر بره بچه مردم که من باشم با هزار امید اومدم دانشگا که رها بشم از بند خونه :/ اینطوری که کلشو تو خونه پاس میمنم؛/

نمیدونم چه عجله ای داریم زودتر تموم کنیم درسو!!! امیدوارم پشیمون نشم ازش!!!!

قراره بعذ امتحاناتم با ارزو و مونا تماس بگیرم 

چقد دل تنگشونم خصوصا ارزو

شایدم با فاطمه ... مرددم که بخواد البته کاستی از من نبود اون خودش پیگیر نشد باز من دارم مرام میزارم!!!

....خبریم از انیا بلایت جان نیس:///

خلاصه این روزا ب شدت دلتنگ تمام دوستای مجازیو غیر مجازیم 

 

ینی اینقدری که من دلتنگشونم اونام اره؟؟؟؟ 

دوس دارم بهم ثابت کنن راستش دیگه حرفای ابکی ب دلم نمیشینه!!!

با ی تماس یا پیام دلم برات تنگه !!!! همین واقعا...

 

چقد خوابم عن شد بخوامم نمیتونم زود بخوابم فاااک:/

دلم تنگه کتاب خوندنه ولی از بس درس خوندم عقم میاد حتما بعذش:/// 

من حس میکنم خیلی نفهمم:((( دلم میخواد کتابای دنیارو قورت بدم-___-

 

دلم میخواد ی شهروند خارجی بودم تو ی شهر اروپایی اهء:/  

که شاید نویسنده هم بود یا بلاگر!!! راحت بودم عکس میذاشتم و فلان:))) 

کنار همسر بور خارجیم :))))) مثلا من ایرانی م مهاجرت کردم:/ یا با همسر ایندم بعدا مهاجرت کنیم... چه خوب میشهههه 

شایدم اون اونجاس منتظره من مهاجرت کنم پیدام کنه:))) سک سک:/ 

بهتره بخوابم:| 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۰
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">