بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

میترسم

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ب.ظ

هنوزم از تصمیماتی که گرفتم میترسم وقتی اسم دانشگاه میاد دلهره میگیرم :(

همش خودمو اروم میکنم نترس هانا این که اخرش نیس اینکه قرار نیس راه تو باشه میری میخونی خوشتم نیومد که کنکورتو بهتر و با عشق میخونی و یهو دیدی موفق شدی!  دلم روشنه :)

اما از این رفتنه میترسم ، میترسم ازش بدم بیاد  

از اینکه هنوز نرفتم ثبت نام میترسم 

شاید مسخره ب نظر بیاد اما از امتحانای دانشگاه هم میترسم(مسخره نکنیدا:دی) میترسم درساشو دوس نداشته باشم اما خب بیخود:| درساش کاربردیه🙄😑خدایا اخرش چی میشه؟؟؟  

میترسم از همه چی از اینده😓  

امروز با زن پسر دایی مامان(نگین) حرف میزدم خیلی راهنمایی کرد و میگفت همش که پزشکی و فلان نیس ولی من دلم گیره!!! نه پزشکی هاا!! رشته های تجربی رشته هایی که ب بدن انسان درساش مربوط باشه 

من هنر رو هم دوس دارم یا طراحی لباس بنظرم باحاله! ولی خب نه ب عنوان حرفه ی اصلی..

نمیتونم تصورش کنم!

حالا مونا کلی باهام حرف میزنه مگه تو همش چندسالته ب این چیزا فکر میکنی اعصاب خودتو داغون میکنی  

تا٤/٥سال دیگه کی میدونه چی پیش بیاد و اصن تو بری دنبال چه کاری..

راس میگه خیلی حساس شدم 

حتی امروزم نگین بهم گفت شاید تو اصن دکترا یا فوق گرفتی بورسیه شدی خارج ! قرار نیس همه مثل هم باشن

هردوشون بهم گفتن فکرتو محدود نکن

این مدت خیلی مدیون مونا هستم خیلی بهم کمک کرد و تجربیاتشو بهم گفت ..اصن اولین کسی که سال قبل و امسال رتبه م رو بهش گفتم اونه.. اون بود که ارومم میکرد و کلی برام حرفای خرب خوب و منطقی میزد اونه که همیشه در هر ساعتی در دسترسم بود حتی تا ٣و٤ شب باهام حرف میزد و راهنماییم میکرد! و میکنه... چه خوبه که هست:) 

(مونا دوست مجازیمه:) )

+++راستی یادم افتاد نگین چون بچه داره قرص امگا ٣ میخوره که قرصه حاوی DHA س گفت سه ماهه اول زندگی بچه بخوری این عنصر که نوشتم خیلی خوبه برا رشد مغزی بچه البته تا سه ماهه اول !اینجا نوشتم شاید بدرد کسی خورد:))

خلاصه که هم چنان دلم اشوبه و استرس هم دارم :/ 

و کمر درد بد موقع مامان و ناتموم موندن کارا هم بی تاثیر نیس...

•[امیدوارم هر چی زودتر این پستای سردرگم و خاکستری تموم شن]

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
هانا

نظرات  (۴)

واقعا دانشگاه رفتن و اتفاقاتش قابل پیش بینی نیست.
بسپر به خدا
انشاالله که بهترین اتفاقا میفته :)
پاسخ:
اوهوم...
:)
ممنونم عزیزم❤️ایشالا
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۱۱ لیمو ترشـــ🍋
اگ میخای بری خارج از کشور و بورس بگیری خیلی زیاد(حتی میشع گفت اصلا!) روی رشته پزشکی خوندن توی ایران فکر و تمرکز نکن. چون خیلی جاها اصلا سیستم پزشکی و اموزش پزشکی مارو قبول ندارن...
ولی اینم بدون هر انتخابی هم ک بکنی چیزی ک قراره و چیزی ک از نظر خدا بهترین و صلاحته اتفاق میفته:) 
پاسخ:
چه جالب:// من خوندم سختگیری میکنن حتی برا پرستاری!!!!معلوم نیس اینده چی پیش میاد و اصن چی قبول میشم یا علاقهم چی میشه... شاید اره شاید نه!
اوهوم درست میگی:) ممنونم عزیزم❤️

واقعا هیچکس از فرداش خبر نداره
من کسیو میشناسم کنکورشو خراب کرد از کاردانی شرو کرد الان دکترا داره و استاد دانشگاس زندگیشم از خیلیای دیگه که فکرمبکردن حالا که نتیجه اولشونو(کنکور)گرفتن بهتره
غصه نخور حالا دیگه
پاسخ:
اره درسته
چه خوب که موفق شده^^
سعی میکنم:) اصن دارم میرم دانشگاه که غصه نخورم دیگه:))
نگران امتحانات نباش:)) شب امتحان واسه خیلی از درسا جواب میده
ترس از آینده همیشه هس
نگران نباش
آروم باش و منطقی تصمیم بگیر. 
از اخبار کنکور و فازش هم جدا نشو که اگه احتمالا راضی نشدی به قول خارجیا کامبک خوبی بزنی
این کمردرد چیه که افتاده به جون مادرا
 ایشالا زود حالشون خوب بشه
پاسخ:
:)) مثل مدرسه:دی
اوهوم ...
سخته نگران نبودن!
اره پیگیرش هستم 
نمیدونم هرچی هست خیلی بده :( مامان بابا مریض بشن کل خونه بی روح میشه..
ممنونم🙏🏻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">