بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

در انتظارِ نتایج اولیه٩٧

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ
رتبه ها اخر شب یا صبح فردا میاد و من دل تو دلم نیست در واقع توی دهنمه:///
دارم میمیرم نمیدونم چرا اینقدر استرس دارم 
خدایا لطفا لطفا لطفا:((((
کاش میشد تا فردا ظهر ب خواب عمیقی فرو برم و وقتی بیدار شدم همه چی خوب پیشرفته باشه:(

+از این گروه ب اون گروه میپرم ساکت میشن میام اینجا اصن ی وضعی!
ی اهنک شاد گذاشتم اما فک کنم بعدا گوشش بدم یاد نتایج بیفتم :/ وجهه ی اهنگو خراب کردم:)) :-||

ساعت٨ونیم شب: 
انتظار انتظار انتظار  
ینی چی رقم میخوره ؟؟ خدایا سالهای قبل نتونستم ب کمتر از علایقم قانع شم امسالم شاید نتونم
نگاه نکن من چه قد تلاش کردم ینی نگاه کنا:دی ولی با کرم و بخشش خودت بهم نتیجه رو بده ..گاهی خودم ب خواسته هام شک میکنم !تو که اینده رو میبینی ببین من توی چی موفقم و دوسش دارم همونو بده:** 
فقط خودت از حالِ دلم خبر داری...نا امیدم نکن..هیشکیو ناامید نکن ما کنکوریا خیلی گناه داریم:/
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
هانا

نظرات  (۸)

الهی همون چیزی بشه که میخوایم .
پاسخ:
وای یاسمین~_~ ...ایشالا ایشالا:*
سلام
نگران نباش هانا
وضعیت اضطراب بقیه هم بیشتر از تو نباشه کمتر نیس
فقط اینو بدون چه الان گریه کنی چه بخندی چه شاد باشی چه ناراحت چه جدی بگیریش و چه بیخیالش باشی رتبه تو همونه و فرقی نمیکنه
پس...با آرامش و "توکل"این ی روز باقی مونده رو سپری کن و فقط امیدت به فضل خدا باشه
👋
پاسخ:
سلام خوش اومدی:)
سخته نگران نبود!اینکه تکلیفت چی خواهد شد !!
اوهوم درسته ولی فک و فامیل نمیذارن ارامش داشته باشم زنگ زده میگه اصن خودم داوطلبیتو دارم نگاه میکنم:|||| 
اره توکل ب خدا..:) ممنونم فاطمه جان:*
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۹ آقای برادر
هیجان داره .....
ان شاءالله رتبه خوبی میارین
پاسخ:
کشنده!!! هیجان دوستنداشتنی:/ 
انشالا همچنین:)
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۵ آسـوکـآ آآ
انشاالله که خیره
نگران نباش عزیزم:-)
پاسخ:
انشالله:)
سعی میکنم..!
نگران نباش دختر گلم :)
پاسخ:
اما نگرانم...!
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۰ علیــ ـرضا
یه روز خوب میاد حتما !
شاید همون روزست .
پاسخ:
امیدوارم...-_- امید تنها چیزیه که الان دارم..!
سلام

ان شاالله هر چی ک ب صلاحتونه همون اتفاق بیفته 
پاسخ:
سلام ممنونم ایشالا:(
:)
خوب میشه همه چی :)*
پاسخ:
امیدوارم امیدورام:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">