بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

دارم درمورد اعتیادم حرف میزنم

اعتیادم به گوشی ویعدش اینستا 

گوشی متاسفانه شده بخش بزرگ از زندگی ونمیشه هیچ جوره ازش خلاص شد ..نشدنیه!

اما اینستا این شبکه اجتماعیه کوچک:))) بد بهش گیرم تا چیزی میشه فرت شما حذف:)))

ناراحتم => اینستاا حذف

وقتم کمه =>اینستا 🤩 

کلا جای اینکه مدیریت کنم زمانو کلا بیخیال مدیریت بی تدیبرم میشم و حذف میکنم چون گمان دارم ادم بشو نیستم

و عه حدس بزنید الان چی یادم اومد 

فردا شب یه لایو مهم دارم که ببینم😒😑 میبینی؟؟ خذف کردنشم برام یکم ضرر داره ( اما خب کسی که اینستا نداره نصف عمرشو از دست میده و کسی که داره همشو😂😅) 

واقعا استفاده مفید هم دارم اما بقیش اون منو دست میگیره

مثل وقتی که دارم زبان میخونم و یهو میرم یه لغت رو توی دیکشنری بزنم ب خودم میام میبینم یه ساعته دارم پرسه میزنم جاهای دیگه:///

ادمی که لذت گراس میدونید چجوریه ؟  منه😬😂😑

 

+اوه دو باره پستام رو دیقا به همین زمان (ندانسته ) انتشار میدم:/ به فاصله یه دیقه حالا! ایا ایمان نمیاورید؟ به چی نمیدونم:))) عجیب بود برام!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۶
هانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">