بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

طرحی از یک زندگی :)

بلندی های بادگیر

ما با هیچ کس اتفاقى آشنا نمیشیم،
حتما دلیلى بوده که مسیرشون با ما تلاقى کنه:)

غرهای کوتاه: @wrote_daily

آه مرگ دروغه...امان از جدایی

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ق.ظ

امشب ب اندازه کافی غمگین و افسرده بودم که خبر مرگی رو دیدم که واقعا براش ناراحتم خبر مرگ یک پدر 

پدر کسی که احترام زیادی براش قائلم

اتفاقای بد همیشه وقتی میفتن که تو مطمئنی که وقتش نیس ..هنوز نه ..زوده بابا.. :(

مرگ سخته ن بخاطر نابودی، بخاطر جدایی بعدش

بخاطر دوری ش

اوه خدای من ..😢😢😣😣😔😔

تمامم بغض میشه و چنگ میزنه ب گلوم از فکر دیگه نبودن ها 

 

+استرسایی که ی دوره ای میکشی باعث افسردگی توی مرحله بعد میشه..هههه!!

من حالا افسردگی پسا امتحان دارم حالم خیلی خرابه هیییچ کاریم نمیتونم بکنم حتی کتاب خوندن و فیلم دیدن حالمو خوب نکرد..نمیکنه... کاش میشد بدون فکر کردن ب موجودی کارتم (و رضایت پدرمادر) بارو بندیلو ببندم برم سفر و چون نمیشه و راهی ندارم دوس دارم همینجا سر جام اروم و بدون درد و در کمال ارامشی ابدی و رضایت بخش بدنم پودر شه بر هوا...

لاقل ..لاقل برای مدتی😣 غر غر هامم پیش نویس کردم ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲
هانا

نظرات  (۴)

هییی

خدا صبر بهشون بده

برو بیرون یه کشتی بزن حالت بهتر میشه :)

پاسخ:
انشالله ممنونم
همینکارو میکنم:) 💋❤️
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۲ פـریـر بانو

وقتی خبر مرگ پدر یا مادر کسی رو می‌شنوم واقعا حالم خراب می‌شه؛ حادثهٔ دشواریه واقعا...

خدا صبر بده به خانواده‌اش...

پاسخ:
منم همینطور.. خیلی خیلی ناگواره:(( 
انشالله..

آیریلیق آیریلیق، آمان آیریلیق... 

پاسخ:
😔😔
۰۲ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۳۹ دانیال طاهری فر

امان از این اتفاقای بد .... 

سال گذشته از بدترین سال های زندگیم بود ... 

آدمای نزدیکی رو از دست دادیم ، 5 نفر توی 2 ماه که یکیشون رفیق 10 سالم بود ... 

 

اما چه میشه کرد که زندگی ادامه داره ...

 

من که واسه رهایی از رنجای زندگی رو آوردم به هنر و نقاشی دیجیتال 

 

خوشحال میشم سر بزنی : 

https://danialtaherifar.ir/adobe-illustrator/

پاسخ:
متاسفم:( ....
بله ادامه داره ..
اوکی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">